Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Британски министър ще се бори с фотошопа
Министърът по равноправието във Великобритания (да, има страни, в които си имат такива министерства), Лин Федърстоун се обяви срещу нереалистично съвършените фотосесии в медиите и маркетинговите кампании.
Федърстоун заяви, че ще предприеме мерки срещу практиката да се обработват компютърно снимки на млади жени и мъже в британската реклама, пише BrandRepublic. Тя ще стартира серия от срещи с модни експерти и представители на медиите на Острова през есента.
В личния си блог Федърстоун пише, че инициативата й няма за цел да създаде внезапна регулация, която да санкционира рекламодателите. Идеята й е да провокира първоначална дискусия, в която да се включат загрижените от проблема представители на медиите и рекламата.
Федърстоун е убедена, че обработените образи в списанията и в другите канали за реклама „застрашават общественото здраве”, като влияят негативно на представите за красотата на момичетата и момчетата и карат младежите да преследват нездравия вид на показваните свръхслаби модели.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.