Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|В помощ на маркетинга: умна технология следи погледа на клиента
Британска фирма разработи нова технология, която буквално следи човешкият поглед, съобщава BBC. Проектът е създаден с идеята да помага на рекламодателите. Чрез него те ще могат да се ориентират много точно дали маркетинговите им съобщения и знаци привличат вниманието на потенциалните клиенти.
В офиса на фирмата в Лондон са поставени компютри, които взаимодействат с човешкия поглед. Когато доброволец седне пред някой от тези компютри и погледне в отворената на монитора уеб-страница, в нея се появяват движещи се големи червени точки. Те показват къде и какво точно гледа човекът, кое спира вниманието му.
Пробните тестове досега показали, че много често желаното тотално се разминава с реалното и доброволците пред компютрите не задържат очи, там, където на рекламодателите им се иска. Това означава, че са необходими корекции, а системата ясно посочва къде да се направят, коментират изобретателите.
Същият принцип със следенето на погледа може да бъде приложен и ако доброволец гледа на монитора в офиса снимка на улица с билборд. Ако погледът на човека е привлечен от билборда, а не от другите обекти на улицата, технологията веднага ще го покаже, като ще покрие билборда на снимката с жълто-оранжево петно.
От британската фирма твърдят, че след като са успели да овладеят движението на очите, ще разработят и друга революционна технология, която "чете" човешката мисъл. Това ще стане възможно чрез проследяването на мозъчните вълни, познато в медицината като Електроенцефалография (ЕЕГ).
Репортерът на BBC Джо Линъм посети офиса на британската фирма в Лондон и изпробва лично новата технология за следене на очите. Можете да споделите неговото преживяване на адрес: https://news.bbc.co.uk/2/hi/business/8670600.stm
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Цвете от пустинята Атакама в Чили може да крие ключа към устойчиви на суша култури
Любопитно |Испания залага на имиграцията за облекчаване на недостига на работна ръка
Свят |ЕК ни дава на съд за непълно въвеждане на правилата за командированите водачи
ЕС |Goldman Sachs: Твърде рано е да се тревожим за балон в BigTech
Финанси |Четвърт Век Съвършенство: Историята на Бова Кар и първото представителство на BMW в Бургас
Технологии | Технологии |Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Наука и Здраве |Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Наука и Здраве |Удар по сериалите: Турция задържа 19 популярни актьори и певци по дело за наркотици
Свят |"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Общество |Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
Общество |От утре държавата ще глобява търговци за нарушения на Закона за въвеждане на еврото
България |Островът Ташироджима: Царството на котките
Любопитно |Борсов наблюдател: Нищо не може да спре възхода на Уолстрийт
Финанси | Коментари |ADVERTORIAL

Новоиздадените кредитни карти от Fibank са с още по-добри условия и атрактивни бонуси

Национална конференция за имотния пазар в еврозоната събира експерти, инвеститори и институции в София на 31 октомври

Коментари
Няма въведени кометари.