Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|И рекламите стават "зелени"
Във Великобритания стартира революционна технология, която измерва количеството въглероден диоксид, получено от реализацията на всяка рекламна кампания.
Системата се казва Carbon Trust, съобщава UtalkMarketing. Тя е разработена от глобалната организация за маркетинг комуникации Starcom Mediavest, с подкрепата на екологичните консултанти от Envido.
Тя представлява технология за измерване, която създава основна база данни. От данните могат да се изработват доклади за конкретното количество въглероден диоксид, произведено от вяка отделна британска рекламна кампания.
Първи са заявили желание да се възползват от иновативната услуга Heineken и Honda.
Британската рекламна индустрия доказано вреди на околната среда със своите милиони рекламни инициативи всяка година. Кампаниите на Острова произвеждат около 2 млн. тона въглероден диоксид на година, което е еквивалентно на замърсяването от 364 хил. домове.
Чрез новата система компаниите със „зелена“ политика ще могат да следят вредните емисии от рекламата им и да търсят похвати за намаляването им. Те ще могат да си поръчат специализиран доклад, в който е изчислено колко точно е навредила на околната среда тяхната кампания. Данните в докладите ще са съобразени с информацията от 100 британски медийни собственици и агенции, които са се съгласили да съдействат и да предават информация за закупената от тях реклама.
Така марките с по-малко вредни за околната среда кампании ще могат да се похвалят, че наистина са екологични. А на компаниите с по-лош резултат ще им се наложи да се опитат да ограничат щетите за природата.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.