Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|BILLA България откри свой магазин в град Първомай
Днес, 2 юни, BILLA България откри своя първи магазин в Първомай – в новопостроения Ритейл Парк „Първомай“, на ул. „Княз Борис I“ №51. Обектът е разположен в непосредствена близост до входа на града, като осигурява на жителите бърз и лесен достъп до богат асортимент от над 7 300 висококачествени артикули. Общата инвестиция е на стойност 1 800 000 лв. и покрива цялостното изграждане на филиала и обезпечаването на модерно оборудване с дигитални иновации. С тази стъпка, веригата утвърждава стремежа си за насърчаване на икономическото развитие на българските региони, като разкрива 30 нови работни позиции.
"Откриването на Ритейл Парк „Първомай“ е най-голямата и значима инвестиция от момента, в който встъпих в настоящата си длъжност. Благодарение на нея, градът вече има нов облик. Вярвам, че тази стъпка ще бъде високо оценена от жителите и гостите на града. Пожелавам както на BILLA, така и на останалите наематели паркингът винаги да бъде пълен - на добър път”, каза кметът на Община Първомай, Николай Митков.
С обща площ от 780 кв. м, новооткритият обект предлага разнообразие от продукти, сред които родни плодове и зеленчуци с марка “BILLA Градини“, отгледани по специалната програма със строг контрол в посока намаляване на пестицидите и производството на здравословни и чисти продукти. Клиентите на магазина в Първомай имат възможността да избират и между пресни месни продукти от „Българска ферма“ и редица артикули от собствените марки на веригата – BILLA, BILLA Premium, BILLA Bio, Clever.
„Днес е специален ден за всички нас, защото отваря врати първият изцяло нов обект за настоящата 2022 г. Навлизането в малките и средни населени места се превръща в ключов приоритет, който утвърдихме със сигурни стъпки в края на миналата година. Щастлив съм, че макар и в предизвикателни времена, продължаваме активно дейностите по експанзия“, сподели Вигинтас Шапокас, изпълнителен директор на BILLA България. „Успоредно с поставянето на фокуса върху разрастване, все по-важно за нас е позиционирането на веригата като надежден работодател. Младият и мотивиран екип е най-силното доказателство за смисъла на тази стратегия, която превръща BILLA не само в достъпно място за пазаруване за повече българи, но и в партньор на местните общности“, допълни Николай Петров, оперативен директор на компанията.
Основен приоритет за търговската верига остава подобряването на клиентското преживяване – чрез въвеждането на иновации, в посока дигитализация. Клиентите на магазина могат самостоятелно да проследяват, организират и заплащат своите покупки на 4 каси за самообслужване. В новия обект потребителите ще открият и електронни етикети, които предоставят пълната информация за името, произхода, теглото и цената на всеки артикул. В допълнение, магазинът е оборудван с модерни системи за LED осветление и висок клас енергоспестяващи хладилни витрини, които отговарят на утвърдените екологични стандарти, които BILLA следва.
Посетителите имат възможност да се възползват от ексклузивни предложения, част от специална брошура, с която веригата отбелязва откриването на своя нов обект в Първомай.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.