Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Търговските марки в сектора на услугите в Китай отчитат общ ръст от 11% през 2025 г.

Всички китайски марки, представени в класацията „Commercial Services 100 2025“, са отчели положителен ръст на стойността на марката според Brand Finance, водещата световна консултантска компания за оценка на марки.
East Money (стойността на марката се е увеличила с 43% до 1,8 милиарда щатски долара) се е изкачила с девет позиции, за да се класира на 59-то място в световен мащаб тази година, запазвайки статута си на най-ценната марка за търговски услуги в Китай за втора поредна година. Ръстът на марката се дължи до голяма степен на силните ѝ финансови резултати през 2024 г. Доставчикът на услуги за финансови данни също така е получил титлата за най-бързо развиващата се марка за търговски услуги в Китай, отбелязвайки забележителен ръст от 43% от 2024 г. насам.
New Oriental (стойността на марката се е увеличила с 8% до 1,7 милиарда щатски долара) е втората най-ценна марка за търговски услуги в Китай в световната класация и запазва позицията си на най-силната марка за търговски услуги за две поредни години. New Oriental, класирана и като осмата най-силна марка за търговски услуги в световен мащаб, регистрира индекс на силата на марката (BSI) от 92,1/100 и рейтинг за сила на марката AAA+. Това може да се обясни с високата ѝ познатост на китайския пазар, както и с това, че е възхитителна марка с добра репутация сред местните потребители.
Eternal Asia (стойността на марката се е увеличила с 22% до 978 милиона щатски долара) се изкачва с 11 места, за да се класира с 84-то място в световен мащаб в тазгодишната класация. Като една от водещите марки за верига за доставки в Китай в продължение на 25 години, Eternal Asia се сблъска с пазарни трудности през 2024 г., но марката демонстрира устойчивост и фокусът върху своята платформа за верига за доставки "1+N" - която свързва марката с множество партньори нагоре и надолу по веригата - засили позицията ѝ. Платформата "1+N" насърчава дигитална, децентрализирана екосистема, позволяваща рационализирани операции по снабдяване, продажби и логистика в цялата мрежа.
„Китайските марки за търговски услуги процъфтяват на фона на сектор, претърпяващ бърза трансформация. Силният растеж на East Money отразява нарастващото търсене на сигурни услуги за финансови данни в реално време на пазар, който все повече се фокусира върху иновациите и ефективността. New Oriental продължава да изгражда доверие чрез солидната си репутация и дълбока връзка с местните потребители, докато възходът на Eternal Asia показва как възприемането на дигитализацията и интегрираните решения за веригата за доставки поддържа марките гъвкави и готови за бъдещето. Тези марки помагат за оформянето на следващата фаза на растеж в динамичен и развиващ се пазар“, коментира Скот Чен, управляващ директор на Brand Finance China.
Глобални анализи
Консултантската фирма Deloitte (стойността на марката е намаляла с 2% до 41,1 милиарда щатски долара), най-ценната марка за търговски услуги в света през 2025 г., запазва лидерството си в консултантските услуги за седем поредни години.
Японската марка за икономически изследвания и консултации, NRI (стойността на марката се е увеличила със 106% до 2,1 милиарда щатски долара), е най-бързо развиващата се марка в сектора на търговските услуги, след като стойността на марката се е увеличила повече от два пъти от 2024 г. насам. Това се дължи на значителното покачване на резултата в Индекса за сила на марката (BSI) от 82,3/100, което е съществено подобрение спрямо резултата от 56,4/100 миналата година. По-голямата познатост, по-силната репутация и високите оценки за увереност допринесоха за този скок.
Японската SECOM се изкачва с 21 места, за да се превърне в най-силната марка за търговски услуги тази година, получавайки резултат от 95,6/100 в BSI и рейтинг за сила на марката AAA+, което отразява нарастващото ѝ влияние и доверие.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.