Как да спечелите уважението на вашите служители

Как да спечелите уважението на вашите служители

Като лидер, спечелването на уважението на вашите служители е от съществено значение за изграждането на положителна и продуктивна работна среда.  Ето седем автентични начина да спечелите уважението на вашите служители:

Не пренебрегвайте базовата любезност

Малките актове на доброта могат да помогнат много за изграждането на доверие и уважение сред вашите служители. Независимо дали става дума за изслушване или просто за по-често изговаряне на магическата дума „благодаря“, тези малки жестове могат да имат голямо въздействие.

Насърчавайте другите

Насърчаването и подкрепата на членовете на вашия екип показва, че вярвате в тях и цените техния принос за общия ви успех. Когато демонстрирате вяра в техните способности и отчитате постигнатото от тях, вие помагате за изграждане на доверие и насърчаване на чувство за взаимно уважение.

Отстоявайте убежденията си

Служителите уважават лидерите, които са ясни и последователни в своите ценности и вярвания. Това означава да отстоявате позициите, в които вярвате, дори и те да не са особено популярни в конкретния момент. Иначе казано, трябва да сте готови да правите нещо, защото го считате за правилно, а не за лесно.

Бъдете искрени

Честността е ключов компонент на уважението. Служителите уважават лидерите, които са справедливи и последователни при вземането на решения. Те също така ценят ръководителите, които отнася към всички с еднакво уважение.

Протегнете ръка за помощ

Желанието да подадете ръка за помощ на членовете на вашия екип показва, че ви е грижа за тях и сте готови да отидете по-далеч от очакваното, за да подкрепите техния успех.

Не причинявайте вреда

Служителите уважават лидерите, които дават приоритет на благосъстоянието и безопасността на своя екип. Това означава избягване на действия, които могат да причинят вреда или дискомфорт на другите.

Мислете, преди да говорите

Думите имат значение и служителите уважават лидерите, които мислят, преди да говорят, подбирайки внимателно думите си. Това означава да избягвате острите критики и негативното отношение и да се фокусирате върху конструктивна обратна връзка.

Следвайки тези седем автентични начина за спечелване на уважение, можете да изградите доверие и да укрепите отношенията си с вашите служители. По този начин се създава положителна и продуктивна работна среда.

…………………

Лоли Даскал, президент и изпълнителен директор на консултантската фирма Lead From Within, в своя блог.

Редактор: Георги Георгиев

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
Астрономи откриха неизвестна досега квазилуна близо до Земята
Талибаните в Афганистан забраниха на унивеситетите да обучават по книги, написани от жени
Европа реагира остро на навлизането на руски бойни самолети във въздушното пространство на Естония
Samsung пусна реклами върху дисплеите на хладилниците си и вбеси потребителите
Времето: Слънчево и ветровито
ЕС предлага пълна забрана на вноса на втечнен природен газ от Русия до 1 януари 2027 г.
Премиерът: Няма да посягаме на традиционното производство на домашен алкохол