10 типа хора, пристрастени към социалните мрежи

10 типа хора, пристрастени към социалните мрежи

Имате ли нездравословно отношение със социалната медия? Проверявате ли си телефона на всеки две минути? Отговорът на тези въпроси ще определи дали заслужавате да бъдете институционализирани в отделението за социална пристрастеност или не.

Вижте следните 10 типажи и техните навици, които могат да доведат до сериозен спад в продуктивността, и преценете дали спадате към някои от тях. 

Пациент: Жадният за уведомления

Навик: Настройвате телефона си така, че да получавате звукови уведомления всеки път, когато нещо се случи.

Симптоми: Всеки път, когато телефонът ви звънне, вибрира и излае, когато някой туитне, сподели или коментира нещо ваше, вие активно саботирате собственото си умение да се фокусирате върху важните ежедневни задачи.

Пациент: Социалният гуру

Навик: На вашата визитна картичка пише „Социално гуру“.

Симптоми: В днешно време всеки е социално гуру. Със същия успех може да се кръстите и „Човешко същество“.

Пациент: Творецът на глаголи

Навик: Използвате наименованията на социалните мрежи като глаголи.

Симптоми: Когато кажете нещо от типа „Ще инстаграмна това“ или „Ще фейсбукна онова“, вашите приятели просто се хващат за главата. Същевременно вашият социален статут пада.

Пациент: Мразещият гласни

Навик: Когато туитвате, пропускате гласните, защото сте готови на всичко, за да кажете възможно най-много в определените 140 символа.

Симптоми: Граматиката и благоприличието отдавна са изхвърлени през прозореца. Вашите вредни навици за правопис обаче започват да се прокрадват и в имейлите и блоговете.

Пациент: Отпращащият към блогове

Навик: На повечето въпроси отговаряте с „Трябва да прочетете блога ми“.

Симптоми: Хората започват да ви се дразнят все повече, тъй като вие не им отговаряте на въпроса, а просто им казвате сами да си го потърсят.

Пациент: Влиятелният човек

Навик: Редовно проверявате нивото си на „влияние“ във всеки възможен социален сайт.

Симптоми: Наистина влиятелният човек се интересува от това да предоставя добро съдържание на останалите. Колкото повече време прекарвате, проверявайки влиянието си, толкова по-малко влияние всъщност имате.

Пациент: Многокметовецът

Навик: Чекирате се в места, през които минавате с колата. В движение. Поради тази причина сте кмет, дук и крал на поне 10 заведения.

Симптоми: Полагайки усърдие и влагайки енергия, за да се чекирате в местното кафене, в магазина за сандвичи и в класа по йога, на вас реално не ви остават сили да направите онези неща, които наистина са от значение.

Пациент: Like-рът

Навик: Използвате Like бутона вместо коментар.

Симптоми: Тъй като просто сте харесали снимката на новороденото на вашия приятел, приятелството ви вече е поставено под въпрос. Коментар от типа „Тя е красива!“ щеше да ви отнеме две секунди повече, но щеше да бъде от много по-голямо значение за човека.

Пациент: Постоянно проверяващият

Навик: Поглеждате телефона си през две минути, без значение къде се намирате, за да видите как са приели публикацията ви в Instagram, Twitter или Facebook.

Симптоми: Приятелите ви мразят вечерите с вас, а вие вече дадохте двайсетачка, на „човека“, тъй като ви хвана да шофирате и пишете с телефона си.

Пациент: Побесняващият

Навик: Побеснявате, когато някой социален сайт стане офлайн.

Симптоми: Най-вероятно проблемите със сайта нямат да окажат абсолютно никакво влияние върху кариерата ви. Нетърпението и гневът ви обаче сигурно са ви унищожили няколко часа от живота ви.

По материали от Mashable

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ