Facebook и Twitter диктуват избора на стоки

Facebook и Twitter диктуват избора на стоки

„Социалните мрежи като Facebook и Twitter, както и блоговете са станали могъщи бизнес инструменти, които оказват влияние върху покупките на хората, съобщи компанията "Нилсен" в свой доклад, цитиран от "Франс прес". Близо три четвърти от хората в света, които използват интернет, са посещавали социални мрежи и блогове, като са прекарвали средно по близо шест часа на месец в тях, твърди компанията.

В доклада се съобщава още, че три от седемте най-големи световни онлайн медии са социални мрежи – това са Facebook, YouTube и Уикипедия. "Социалните мрежи имат все по-широко въздействие върху решенията за покупки", заяви Чарлз Бъчуолтър, председател и генерален директор на "Нилсен Онлайн" в Япония. "Всички разбират, че социалните медии са горещи, те се разрастват много бързо навсякъде в света и по много непредсказуеми начини", допълни той.

Според доклада на компанията онлайн оценките за качеството на продуктите са третият най-надежден източник на информация, когато потребителите решават дали да закупят дадена стока, след препоръки от приятелите и от семейството. От Китай и Индия до Австралия он-лайн ревютата имат съществено влияние при закупуването на електроника, козметика, коли и храна, както и на други стоки. Средно 32% от хората влизат в социалните мрежи от работното си място, а 31% - от спалнята си.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ