Бионсе нарисува собственоръчно билетите за турнето си

Бионсе нарисува собственоръчно билетите за турнето си

Бионсе нарисува собственоръчно билетите за турнето си

Американската певица Бионсе демонстрира и тaланта си на художник със специална серия поп арт рисунки за безалкохолната напитка Pepsi.

16-кратната носителка на Грами сама е скицирала визии, които ще бъдат използвани в кампанията Live For Now. Тя ще използва картините си и върху билетите за световното си турне Mrs. Carter Show World Tour, което започва през април. Картините на Бионсе и нейното турне са съвместен продукт от  сътрудничество между търговска марка Pepsi и изпълнителката.

„С този съвместен продукт Бионсе и Pepsi постигат нещо, което ние наричаме Pepsi ефект. Страхотно е, че разкрихме страстта на Бионсе към поп арта и заедно го претворихме в наистина съвременен художествен продукт, който напълно пресъздава разбирането ни, че човек трябва да взема максималното от всеки момент. И рисунките на Бионсе не са единственият ни съвместен продукт, феновете ще получат още много от нас”, коментира главният дизайнер на Pepsi Co Мауро Порчини.

Рисунките на Бионсе, които пресъздават стилистиката на изкуството на ацтеките, са направени, докато певицата е прекосявала САЩ със самолет. Музикалната звезда е един от най-големите колекционери на поп арт.

Бионсе е дала разрешение на Pepsi да използва нейните рисунки  по своите опаковки, както и в магазините, в които се продава безалкохолната напитка. Цялостната визия на картините на певицата е доразвита от модния фотограф Патрик Демаршалие, който работи за "Вог" и за марки като „Луи Вюитон”, „Хари Уинстън” и „Шанел”.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ