Нов трик в продажбите: огледала, в които клиентът изглежда по-слаб

Нов трик в продажбите: огледала, в които клиентът изглежда по-слаб

Ако човек изглежда по-слаб в огледалото на пробната в магазина, много по-вероятно е да си купи дрехата, която изпробва. 

В това е убедена калифорнийската компания The Skinny Mirror от САЩ. От януари 2013 г. тя предлага на модните компании нова услуга - трик за по-големи продажби. Skinny Mirror произвежда огледала, в които клиентите изглеждат по-слаби.

Това се постига с визуална илюзия чрез огъване на стъклото. Огледалата на фирмата правят човека да изглежда поне 4 -5 кг по-слаб. Те се продават в Америка на цени от 165 до 5500 долара, в зависимост от размера им и материалите, използвани за изработването на рамка, посочва Business Insider. 

Компанията производител цитира изследване, което показва ефективността на продуктите й. Скорошен експеримент в магазин за бельо в Швеция, проведен сред 86 души, показал, че хората, влезли в пробни, оборудвани от Skinny Mirror, впоследствие са отговорили в по-голяма степен, че харесват външния си вид и са купили повече стоки от останалите, видяли себе си в обикновените огледала. 88% от клиентите, видяли себе си като по-слаби, са направили покупка, срещу 71% от останалите. 

Огледалата на фирмата до момента са купувани и използвани предимно от бутикови магазини. В момента тя преговаря да оборудва верига за облекло с 450 магазина по света. 

Практиката на използване на илюзорни огледала предизвиква противоречиви реакции сред потребителите. Някои от тях я смятат за неетична и подвеждаща. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ