15 силни кампании срещу писането на съобщения при шофиране (2)

15 силни кампании срещу писането на съобщения при шофиране (2)

15 силни кампании срещу писането на съобщения при шофиране (2)

Преглеждането на телефона и писането на съобщения по време на шофиране създава подценяван риск за живота на младите хора. Риск, който в някои случаи може да бъде по-голям дори от управлението на автомобил в нетрезво състояние.

За тази опасност обаче са наясно мнозина сред полицейските служби, агенциите и рекламодателите по света.

Продължаваме да ви представяме силни кампании по темата, подбрани от Business Insider. Примерите са следните.

Кампания на Vodacom – африкански доставчик на безжичен интернет.

Тази графика на американската Национална администрация за безопасност на магистралния трафик използва текст и букви, за да илюстрира последствията.

Идея на Volkswagen. Посланието е „Не може да стане по-глупаво от това“.

Кампания на Vodafone в Европа.

Британската организация за безопасност на пътя Brake предлага крайно, но запомнящо се послание.

А тази реклама на румънската полиция се спира на функцията на iPhone за автоматично коригиране. Това е преведена версия.

Предстои третият, финален епизод.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ