Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|15 силни кампании срещу писането на съобщения при шофиране (2)
Преглеждането на телефона и писането на съобщения по време на шофиране създава подценяван риск за живота на младите хора. Риск, който в някои случаи може да бъде по-голям дори от управлението на автомобил в нетрезво състояние.
За тази опасност обаче са наясно мнозина сред полицейските служби, агенциите и рекламодателите по света.
Продължаваме да ви представяме силни кампании по темата, подбрани от Business Insider. Примерите са следните.
Кампания на Vodacom – африкански доставчик на безжичен интернет.
Тази графика на американската Национална администрация за безопасност на магистралния трафик използва текст и букви, за да илюстрира последствията.
Идея на Volkswagen. Посланието е „Не може да стане по-глупаво от това“.
Кампания на Vodafone в Европа.
Британската организация за безопасност на пътя Brake предлага крайно, но запомнящо се послание.
А тази реклама на румънската полиция се спира на функцията на iPhone за автоматично коригиране. Това е преведена версия.
Предстои третият, финален епизод.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.