Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|15 силни кампании срещу писането на съобщения при шофиране (финал)
Телефонът може да бъде по-опасен от алкохола за водачите на автомобили. Това алармират тези добре изработени кампании, насочени срещу писането на съобщения по време на шофиране.
Преглеждането на телефона и опитите да се комуникира текстово и с глас чрез него, докато човек управлява автомобил, е особено голяма заплаха за младежите шофьори, подчертават международните служби за борба с пътните инциденти.
Тук следват поредните примери за кампании от света, които предупреждават аудиторията за този вид опасност. Рекламите със социална насоченост са подбрани от Business Insider.
Застрахователна компания Zurich залага на подход, в който показва, че писането на съобщения при шофиране е равносилно на употребата на алкохол.
Тази визия пък е част от кампанията на Mini „Думите могат да нараняват”. Рекламна агенция Publicis изгради огромни букви „с тежки травми” и ги постави покрай улици в САЩ.
Пожарната служба в Сантяго де Гуаякил, Еквадор, избира ефекта на счупения като предно стъкло на автомобил при катастрофа екран на iPhone, за да изтъкне опасността.
А Ford подчертава простата истина, че писането на съобщения по време на шофиране е действие по избор, опасно за живота.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.