3 погрешни разбирания в имейл маркетинга

3 погрешни разбирания в имейл маркетинга

Маркетингът чрез имейли е смятан за по-печеливш и ефективен през 2015 г. от мнозина сред експертите по света. Милиони компании го използват, някои - не достатъчно добре, заради погрешен начин на мислене, смятат от сп. Inc. Авторите на изданието изброяват три мита, които са често срещани в маркетинговото мислене по отношение на електронната поща. Става дума за следното:

Мит 1. "Трябва да тренираме хората да отварят имейлите ни". 

Истината е, че по-скоро трябва да се разказват истории, които да дават причина на абонаните да отварят писмата. Подгответе кратка история, вид разказ чрез поредица от имейли, който да предоставяте като изпращач. Това ще накара получателите да поискат да отварят писмата ви отново и отново. За какво да бъде историята? Ако един потребител се е записал да получава писмата ни, той вече е показал от какви теми и съдържание се интересува. Сериите от имейли трябва да бъдат прости и бързи за четене. Не забравяйте добавената стойност - имейлите ви трябва да носят такава. Ако често предлагате допълнителна информация успоредно с търговските предложения в писмата си, повече хора ще ги отварят и четат. 

Мит 2. "Хората мразят имейли". 

Истината е, че хората мразят лошите, и безполезни имейли. Но трябва да имаме предвид, че голяма част от тях отварят електронната си поща ежедневно, някои по-често от три пъти на ден. Това сочи, че те всъщност обичат да четат имейли, просто трябва да са подходящите за тях. Тоест, да не са скучни, несвързани с тях самите. 

Мит 3. "Абонатите живеят в точно определен житейски цикъл". 

Истината е, че хората имат нееднопосочен житейски процес. Обикновено, според маркетинговото разбиране потенциалните клиенти живеят така: Първо, те са привличани от бизнеса и се превръщат в абонати на мейлите му. След това стават клиенти. Накрая, бизнесът ги впечатлява и изумява с продукта си или услугата, за да продължат да купуват от него и да го рекламират пред близки и познати с препоръки. В действителност, аудиторията не трябва само да бъде впечатлявана след продажбата, а преди нея, преди да е станала клиент, по време на продажбата, в самия процес. Както и след това. Вместо в цикли, хората навлизат в нарастващи нива на ангажираност с бранда. И от непознати, стават фенове. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ