4-те „R“ в съживяването на онлайн съдържание

4-те „R“ в съживяването на онлайн съдържание

Как можем най-ефективно да управляваме съдържанието, създадено с маркетингова цел? На този въпрос предлага отговор Робърт Блай. Той е американски автор, който наскоро издаде книгата "The Marketing Plan Handbook", разказва сп. Entrepreneur. Блай изтъква че създаването на добро съдържание и правилната му дистрибуция са решаващи за ангажирането на интернет потребителите в полза на марки продукти или компании. То съдейства на продажбите. Професионалистът, който го управлява и публикува, трябва да работи по собствен календар. 

Блай предлага своя концепция - нарича я "стратегия на 4-те "R" в управлението на съдържание". Тя се състои от следното: 

1. Refresh или "освежавайте", "обновявайте". Ако сте решили да извадите от архива онлайн съдържание, което сте публикували през миналата година и е било успешно, уверете се, че всеки компонент от него е все още валиден. Няма нищо по-лошо от осведомяването със стари новини или препращането с линкове на читателите или зрители към интернет страници, които вече не съществуват. След като сте решили да заложите на стара тема, добавете нова информация към нея, направяте я още по-интересна с нови снимки и т.н.

2. Recycle или "рециклирайте", като в случая на онлайн маркетинговото съдържание авторът има предвид използването на раздели от материали в публикувани книги, блогове, електронни страници на свободно достъпни книги, разбира се когато това е възможно и е със съгласитето на авторите. Много от авторите на старо съдържание обикновено се съгласяват да бъдат публикувани отново техни откъси. В някои случаи част от информацията в една е-книга може успешно да бъде превърната в нова видеопрезентация. Или във фотоистория - разказ със снимки. 

3. Retire или "пенсионирайте", "откажете се от това". Със сигурност част от съдържанието, с което разполагате, е остаряло във времето - най-малко технологиите се променят, ако говорите за такива. А вие го поднасяте в тях... Начинът на поднасяне на информацията в интернет с маркетингова цел преди години може да е бил един, а сега да работи съвсем друг метод. Понякога печеливш модел е да се наеме външна агенция, която да управлява съдържанието професионално и да предлага нови мотоди за ефективно маркетиране онлайн. В някои случаи клиентите и бизнес партньорите се интереуват на кого се доверявате да се грижи за тази страна на маркетинговата ви дистрибуция и създаване на съдържание. 

4. Replace или "замествайте". Както беше казано, важно е да остранявате съдържание от време на време, когато то вече не е актуално или работещо с маркетингова цел. Освен това е важно да замествате отстраненото с ново. Разгледайте отново списъка си с имейл адреси, ако правите имейл маркетинг - това трябва да се прави на всеки няколко месеца. Подновете списъка. Покажете колко са важни за вас най-добрите практики в събирането на информация, управлението на абонаментите, изтриванията на неактуални адреси, публикуването на съдържание редовно и по график. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ