Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|4-те „R“ в съживяването на онлайн съдържание
Как можем най-ефективно да управляваме съдържанието, създадено с маркетингова цел? На този въпрос предлага отговор Робърт Блай. Той е американски автор, който наскоро издаде книгата "The Marketing Plan Handbook", разказва сп. Entrepreneur. Блай изтъква че създаването на добро съдържание и правилната му дистрибуция са решаващи за ангажирането на интернет потребителите в полза на марки продукти или компании. То съдейства на продажбите. Професионалистът, който го управлява и публикува, трябва да работи по собствен календар.
Блай предлага своя концепция - нарича я "стратегия на 4-те "R" в управлението на съдържание". Тя се състои от следното:
1. Refresh или "освежавайте", "обновявайте". Ако сте решили да извадите от архива онлайн съдържание, което сте публикували през миналата година и е било успешно, уверете се, че всеки компонент от него е все още валиден. Няма нищо по-лошо от осведомяването със стари новини или препращането с линкове на читателите или зрители към интернет страници, които вече не съществуват. След като сте решили да заложите на стара тема, добавете нова информация към нея, направяте я още по-интересна с нови снимки и т.н.
2. Recycle или "рециклирайте", като в случая на онлайн маркетинговото съдържание авторът има предвид използването на раздели от материали в публикувани книги, блогове, електронни страници на свободно достъпни книги, разбира се когато това е възможно и е със съгласитето на авторите. Много от авторите на старо съдържание обикновено се съгласяват да бъдат публикувани отново техни откъси. В някои случаи част от информацията в една е-книга може успешно да бъде превърната в нова видеопрезентация. Или във фотоистория - разказ със снимки.
3. Retire или "пенсионирайте", "откажете се от това". Със сигурност част от съдържанието, с което разполагате, е остаряло във времето - най-малко технологиите се променят, ако говорите за такива. А вие го поднасяте в тях... Начинът на поднасяне на информацията в интернет с маркетингова цел преди години може да е бил един, а сега да работи съвсем друг метод. Понякога печеливш модел е да се наеме външна агенция, която да управлява съдържанието професионално и да предлага нови мотоди за ефективно маркетиране онлайн. В някои случаи клиентите и бизнес партньорите се интереуват на кого се доверявате да се грижи за тази страна на маркетинговата ви дистрибуция и създаване на съдържание.
4. Replace или "замествайте". Както беше казано, важно е да остранявате съдържание от време на време, когато то вече не е актуално или работещо с маркетингова цел. Освен това е важно да замествате отстраненото с ново. Разгледайте отново списъка си с имейл адреси, ако правите имейл маркетинг - това трябва да се прави на всеки няколко месеца. Подновете списъка. Покажете колко са важни за вас най-добрите практики в събирането на информация, управлението на абонаментите, изтриванията на неактуални адреси, публикуването на съдържание редовно и по график.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.