5 начина да накарате хората да четат вашите имейли

5 начина да накарате хората да четат вашите имейли

Знаете ли, че 20% от имейлите на една марка изобщо няма да стигнат до клиента? Това, съчетано с желанието на доставчика на електронна поща да осигури най-доброто потребителско изживяване във входящата кутия, означава, че много повече отиват направо към спам кутията. И тъй като имейлът се развива като маркетингов канал директно към потребителите, все повече фирми го включват в маркетинг комуникациите си, което означава, че потребителите са с имейл маркетинг повече от всякога. И естествено, все по-малко им обръщат внимание.

Маркетолозите и марките работят наистина усилено и харчат много пари, за да изградят своите имейл списъци, така че не е голяма изненада, че са разочаровани, когато видят, че изпратеното от тях писмо е отворено от между 15% и 25% от хората, на които са го изпратили. От другата страна притежаването на силен имейл списък може да бъде един от най-важните активи за вашия бизнес, което означава, че трябва да има начин да се гарантира, че имейлите ви служат добре.

Ето пет изненадващи начина, по които можете да увеличите не само процентите на отваряне, но и процентите на реализация на вашите маркетингови имейли.

1. Изпратете повторно имейли до хората, които не са го отворили

За да може един имейл да се преобразува, той трябва първо да бъде отворен, но повечето имейли, които изпращате, никога няма да бъдат отворени.

В ерата на автоматизацията на маркетинга е наистина лесно да настроите изпращането на вашите имейли и след това просто да оставите софтуера да си свърши работата. Въпреки това, един от най-лесните начини да получите повече отваряния на вашите имейли е да влезете ръчно и да ги изпратите отново на всеки, който не ги е отворил поне 24 часа след първоначалното изпращане.

Помислете защо вашият имейл може да е бил пренебрегнат. Изпратено ли е в неподходящо време на деня? Темата не беше ли толкова привлекателна? 

Средният потребител е затрупан с имейли, прекарвайки приблизително 5 часа на ден във входяща кутия между служебни и лични акаунти. С целия този шум страхотната тема е най-добрият начин да привлечете вниманието им.

Една ефективна тема ще бъде кратка, ще носи стойност, ще изразява спешност и ще избягва модни думи. Може да не успеете да постигнете всичко това само с няколко думи, но запазете тези съвети като пътеводна звезда, когато създавате тема.

Това не е нещо, което трябва да правите за всеки имейл, който изпращате, но когато се използва стратегически, актуализирането и повторното изпращане на вашите имейл кампании ще ви помогне да достигнете до повече хора от вашия списък.

2. Оптимизирайте за мобилни устройства 

Потребителите прекарват повече време на телефоните си от всякога, което означава, че правят много проверки на входящата поща на мобилни устройства. Според Hubspot повечето прегледи на имейли (41%) идват от мобилни устройства. Шокиращо, 80% от изпратените имейли не са оптимизирани за мобилни устройства.

Повечето доставчици на имейл имат бърза и лесна функция, която ви позволява да видите как вашият имейл ще изглежда на мобилни устройства, докато го създавате. Можете също да си изпратите тестов имейл, за да сте сигурни.

Използвайте тези инструменти, за да сте сигурни, че вашите имейли изглеждат добре и се зареждат бързо на мобилно устройство, преди да ги изпратите.

3. Почистете списъка с имейлите си 

Ще дойде момент, когато вашият списък с имейли вече не ви служи, защото голяма част от аудиторията ви е или уморена от вашите имейли, или изобщо не ги получава. Можете да очаквате имейл списъкът ви да се обезценява с 22,5% на година.

Два до четири пъти годишно трябва да идентифицирате хората, които никога не отварят имейлите ви, и да ги премахнете от списъка си, за да сте сигурни, че само онези, които искат да чуят от вас, получават вашите съобщения.

Това драстично ще повиши вашата производителност, отваряне и честота на кликване. Бонус: Ще намали цената на вашия софтуер за имейл маркетинг.

4. Създайте своя списък 

Тъй като стойността на вашия списък намалява с течение на времето, един от най-добрите начини да увеличите процента на реализация на вашите имейли е активно да привличате нови, ангажирани потенциални клиенти.

Най-лесният и ефективен начин да направите това е да създадете силна оферта или водещ магнит, за който знаете, че е ценен за вашата целева демографска група. Започнете да привличате трафик към тази оферта чрез платени социални реклами, партньорства с марки и дори лични събития. 

5. Попитайте клиентите си какво искат 

Като търговци и лидери на марки, ние често разработваме нашето съдържание около това, което смятаме, че нашите клиенти трябва да имат, вместо просто да ги питаме какво искат. Един от най-простите и ефективни начини да получите повече отваряния и да създадете реализации от вашите имейли е да задавате правилните въпроси.

В допълнение към въпроса от какви видове имейли се интересуват най-много, можете също да попитате какъв вид нов продукт биха искали да видят, кои са любимите им социални медийни платформи и подкасти или дори какъв вид продажби им харесвата най-много.

Всички тези точки от данни ще помогнат за информиране на вашата продуктова разработка и маркетингова стратегия по начин, който ще направи огромна разлика във вашия бизнес.

Можете да накарате тези клиентски проучвания да работят за вас още повече, като предложите купон или отстъпка на всеки, който участва - и сега имате страхотни данни и стимулирате клиента си да направи нова покупка.

Имейл маркетингът стана по-труден през годините, но далеч не е неефективен. Той е 40 пъти по-ефективен от социалните медии – и това е число, което никой бизнес днес не може да си позволи да пренебрегне. С подходящите стратегии можете да използвате имейлите си, за да генерирате повече приходи за вашия бизнес. 

Източник: Шона Армитидж за entrepreneur.com

Превод и редакция: Нели Тодорова                                          

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ