5 причини да стартирате подкаст

5 причини да стартирате подкаст

5 причини да стартирате подкаст

С над милион подкасти на разположение, може би се чудите дали си струва да стартирате свой собствен. Въпреки че може да изглежда, че подкаст екосистемата е наситена, видях от първа ръка, че резултатите, които предоставят, могат да бъдат невероятни. Позволете ми да споделя с вас какво научих, докато създавах моя подкаст Mystical Mavericks, пише Джули "Джуджу" Кристофър, основател и създател на Biztuition, в статия за Entrepreneur.

Истината зад мита за "милиони подкасти" 

Трейси Хазард, главен изпълнителен директор на Podetize, компанията, която ми помага да продуцирам шоуто си, разсея страховете ми от пренасищане. "Въз основа на нашите изследвания при разработването на нашата нова платформа PodListR, от милионите хора, които някога са стартирали подкаст, само 318 000 всъщност все още са активни. За съжаление текущата степен на изчезване на подкаст е 87%, което означава, че по-голямата част от подкастърите просто са спрели да произвеждат епизоди. Ключът към успешния подкаст е правилната бизнес стратегия и правилните очаквания, поради което 91% от хостовете на Podetize са все още активно продуцират епизоди днес. Ако просто не се откажете, е много вероятно да успеете", сподели Хазард по имейл. 

Когато за първи път пристигнах в Съединените щати като нелегален имигрант с 50 долара в джоба си и нулева способност да говоря английски, никога не съм си представяла, че ще се свържа с толкова много невероятни предприемачи чрез този формат.

Първият епизод на Mystical Mavericks включва история на успеха на "Shark Tank", вторият ми показва съосновател от Priceline, а следващите предавания включват уроци, научени от двама подкастъри от световна класа, с над 100 милиона изтегляния, заедно с множество автори на бестселъри и победители в "Shark Tank".

Бяха инвестирани много време и усилия, за да се случи това и искам да споделя опита си, за да помогна на тези, които биха искали да започнат свой собствен.

Съдържание 

Всеки път, когато записвам епизод, той започва със запис на видеоклип. Това видео отива в YouTube, Facebook групите и моя уебсайт. Извличам изображения, които да използвам в Instagram или LinkedIn, лесно насложен текст със съвети, прозрения и предложения, които служат на моята общност.

След това епизодът се използва за статии, публикации в блогове и за социални медии. Аудиото минава навсякъде и имам незабавно присъствие в няколко платформи с един запис. Като интервюирате страхотни гости, вие незабавно стъпвате в силата си на авторитет и издигате доверието си като експерт в своята област. Ако улесните госта си да го споделя социално, това наистина може да помогне за ускоряване на растежа на вашето шоу.

Ангажимент 

Когато помоля хората да гледат епизод, това е като среща за обяд. Вашата аудитория иска да е лесно да взаимодейства с вас и подкастингът отговаря на това изискване. Моите слушатели знаят, че когато им предстои бързо пътуване до работното място или се отправят към фитнеса, те могат да влязат, да се ободрят, да добавят малко вдъхновение към деня си и нищо не е прекъснато.

Когато се срещнете с аудиторията си при нейните условия, вие премахвате стреса от трудната продажба или натиска да предприемете незабавни действия, което често ги вдъхновява да направят точно това. Те искрено ще споделят с приятелите си коя е най-добрата препоръка, която можете да получите.

Комуникация 

Били ли сте някога на индустриален семинар, където всеки неудобно разменя визитки? Вече не трябва да правим това. Подкастът ни позволява да общуваме, в ефир, с важни играчи от нашата собствена индустрия.

Едно интервю може да стигне много по-далеч от всеки принудителен обмен с група хора, с които вероятно никога повече няма да говорите. Подкастът е онова надграждане, от което всички се нуждаем, за да бъдем успешни в бизнеса.

Търговия 

С домовете, автомобилите и телевизорите, които стават "умни", разпространението на подкасти се разраства бързо. С популярната тенденция за работа от вкъщи в разгара си, потреблението на подкасти само ще нараства. Не е чудно, че рекламодателите искат да капитализират тази пленена аудитория.

Според IAB приходите от подкаст реклами в САЩ са нараснали с 19% на годишна база през 2020 г. и се очаква да надхвърлят 2 милиарда долара до 2023 г.

Чрез правенето на успешен подкаст можете да привлечете доходоносни спонсорства, които са ценни и подходящи за вашите слушатели. Можете също така да предлагате своите програми и услуги, без да се налага да бъдете нахален. Ако марките вече разбират стойността на предаването на тяхното послание на идеална аудитория, не трябва ли и вие да правите същото?

Приятелство

В днешния свят на звукови фрагменти в социалните медии чрез TikTok, Instagram Reels и YouTube Shorts е изключително предизвикателство да се развие истинска връзка с правилните хора. Тези канали могат да бъдат страхотни платформи за създаване на ангажираност, но колко ефективни са те в изграждането на дългосрочни взаимоотношения, които водят до сделки?

Подкастите са идеалният начин да позволите на хората да се свържат с вас по смислен начин и да използват тези социални платформи. Просто споделете няколко кратки откъса чрез социалните мрежи, така че те да искат да се абонират за вашето шоу. Ако успеете да предизвикате техния интерес и да създадете връзка, по-дълга от няколко минути, вероятно можете да ги превърнете във фен. Последователите могат да научат повече за вас и стойността, която вашата компания предоставя.

Подкастът може да бъде следващата стъпка, която ви отвежда от мястото, където сте днес, до мястото, където искате да бъдете. Не го премисляйте. Няма по-добро време да бъдете видени и чути от сега.

Източник: Джули "Джуджу" Кристофър, основател и създател на Biztuition, за entrepreneur.com

Превод и редакция: Нели Тодорова                                          

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ