5 съвета за още повече празнични продажби

5 съвета за още повече празнични продажби

5 съвета за още повече празнични продажби

Има много празнични съвети и трикове, от които марките за електронна търговия могат да се възползват по това време на годината. По-често повечето съвети се фокусират върху различни видове стратегии за привличане на потребителите към вашия сайт. Аз обаче ще ви предложа един пренебрегван съвет: обърнете внимание на най-лоялните си клиенти, за да постигнете целите си.

Вашите най-лоялни клиенти ще се обръщат към вас по време на празниците и вие трябва да направите същото за тях като търговец. Създайте нови възможности за вашите лоялни клиенти да споделят любимите си продукти с приятелите и семейството си.

Тъй като всички са в празнично настроение, няма по-добро време за популяризиране, опаковане и предлагане на продукти като подаръци. Страхотен начин да обърнете маркетинговата си фуния и да изградите от най-лоялната си клиентска база. Ето няколко марки, които изпълняват тази стратегия по няколко въздействащи начина.

1. Популяризирайте подаръчни абонаменти 

Вероятно най-лошият резултат за оптимизиране на вашите продукти за празнично пазаруване е да предложите опцията за "подаряване" на следващата им абонаментна поръчка. Вземете например Methodical Coffee! Обикновено, ако клиент има твърде много кафе, марката ще му позволи да пропусне или постави на пауза следващата си поръчка в своя клиентски акаунт. В допълнение към тези стандартни предпочитания за абонамент, Methodical Coffee позволява на клиентите да подарят поръчката си за абонамент за следващия месец на приятел. Празничното пазаруване е феноменална възможност да представите тази опция на вашата абонатна база.

Друга променяща играта празнична програма, която виждаме, са абонаментите за подарък. Марки като Scott's Flowers използват абонаментни програми за максимален цикъл на таксуване, за да насърчат клиентите да подаряват три или шестмесечни абонаменти на своите близки. След като получи цветя за три месеца, получателят може да бъде попитан чрез имейл или SMS дали желае да се включи в пълен абонамент. 

2. Предложете допълнителни точки за лоялност за подарък 

Програмите за лоялност и награди могат да бъдат стратегически позиционирани, за да стимулират препоръчаните клиенти по това време на годината. Съобщавайте на вашите абонати, че ще бъдат възнаградени за подаряване на продукти на приятелите си. Колкото повече препоръчват продукт, толкова повече кредити получават. Позволете на клиентите си да боравят с тези кредити, както желаят, създавайки идеалното изживяване на марката!

3. Позволете на клиентите да персонализират пакети 

71% от потребителите очакват марките да предоставят по-персонализирани взаимодействия. Какъв по-добър начин за предоставяне на персонализирани изживявания от интерактивно и адаптивно пакетно изживяване? Лоялните клиенти, които искат да споделят вашия продукт с приятелите си, може да поискат да изберат любимите си вкусове или любими цветове. Предлагането на разнообразни опаковки с отстъпка по време на празника е чудесен начин да спечелите присъствие в продуктовата си линия.

4. Отстъпката може да бъде печеливша 

Маржовете не винаги трябва да страдат от празнични промоции. Вместо да правите отстъпка от стандартната си абонаментна програма, предложете по-голяма отстъпка за по-големи количества, доставяни по-рядко, за да спестите прекомерни разходи за доставка. Вземете си бележка от книгата за игри на Slate Milk: те проведоха промоция за всички абонати, които получаваха пакети от 24 кутии Slate мляко всеки месец със значителна отстъпка, ако преминат към 48 пакета на всеки два месеца. Печеливша ситуация, при която всички печелят: Slate Milk спестява от доставка, а клиентът спестява от общите разходи.

5. Влезте в празничния дух за даряване

Една последна бележка, която често виждаме в пространството за електронна търговия през цялата година и която се превежда добре по време на празниците, са благотворителните дарения. Потребителите се интересуват къде отиват техните долари и искат да допринесат за по-голяма цел и мисия.

Въпреки че привличането на нови клиенти с празнични отстъпки е важно, също толкова важно е да разчитате на базата си от абонати или членове. Това време на годината е отлична възможност да оставите трайни впечатления в лоялните си клиенти. Убедени сме, че съветите, описани по-горе, ще повлияят положително на вашите краткосрочни и дългосрочни бизнес цели, точно както е са повлияли на много други марки.

Бонус съвет за празничния сезон: бъдете креативни! Силно препоръчваме на марките да предлагат еднократни добавки на тема опаковане на подаръци, като чанти, маркова опаковъчна хартия или кутии за подаръци. Това е чудесен начин за увеличаване на стойността на поръчката и въвеждане на допълнителна възможност за изграждане на информираност за марката пред по-голяма аудитория.

Източник: Габриела Ицаек Теген, основател и главен изпълнителен директор на Smartrr, за entrepreneur.com

Превод и редакция: Нели Тодорова                                         

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ