Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|7 прогнози за бъдещето на медиите
Медийните съобщения са навсякъде. Мобилният интернет надвива използването на десктоп компютрите. Търсенето на медийни продукти и съдържание по заявка (on-demand) променя традиционното еднопсочно спускане на програма от телевизията към зрителите - хората вече не са пасивен получател на новини и забавни шоу предавания. Мобилните приложения за комуникация в реално време изместват електронната поща с нейните имейли. Всичко около нас става все по-свързано.
Тези промени ще засягат хората, бизнеса, портфолиата на компаниите. Добре информираните и добре подготвени личности не гледат на иновациите като на заплаха. Те виждат в тях възможност за развитие.
В последните 6 години едни от най-големите експерти в областта на медиите, маркетинга и технологиите в света споделят очакванията си за бъдещето на годишната конференция IGNITION, организирана от американския сайт Business Insider.
Един от най-нашумелите и очаквани лектори на събитието тази година бе Хенри Блоджит. Той откри конференцията с презентация по темата за бъдещето на дигиталните медии и даде 7 прогнози за бъдещето на медиите. Блоджит е съосновател, изпълнителен директор и главен редактор на Business Insider - един от най-четените сайтове на света, с 80 милиона посетители средно-месечно.
Прогнозите в презентацията му са изготвени съвместно с негови колеги от екипа BI Intelligence, който работи за проучване на поведението на потребителите на пазара и създава подробни доклади, продавани впоследствие от Business Insider. Ето какви са накратко 7-те прогнози, които той представи:
- Потреблението на дигитални медии ще се увеличи. Всичко друго като вид медия ще се свива.
- Видеоклиповете, музиката и дигиталните абонаменти за печатни издания ще нарастват много бързо.
- Рекламата в новинарските сайтове и социалните мрежи, която прилича на естествена част от останалото им съдържание, или т.нар native реклама, ще продължи да процъфтява.
- "Екзистенциалната" криза с блокирането на рекламата в интернет сайтовете ще бъде разрешена (но внимавайте какво си пожелавате, може да се сбъдне!).
- Следващата голяма технологична платформа, която ще се реализира в света, няма да бъдат умните очила, нито умните коли или пък устройствата за виртуална реалност.
- Телевизиите скоро ще изпитат болката на вестниците от спада на аудитория и оттеглянето на вниманието на хората от тях.
- Властта и богатството ще станат по-концентрирани от всякога.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.