Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|7 съвета за маркетолози от легендата на Супер боул Винс Ломбарди
Той е смятан за един от най-великите треньори по ръгби на всички времена. За времето, през което води Green Bay Packers, Винс Ломбарди печели 5 шампионата на Националната футболна лига на САЩ, включително два пъти Супер боул. Многобройните му почитателите и спортните коментари го описват накратко така: "Винс беше дребен човек. Обаче удряше шамари на големите футболисти и те ревяха като малки деца. Но му се разминаваше, защото печелеше." Но какво общо би могъл да има един футболен коуч с теорията и практиката на маркетинга? Социалните маркетолози могат да научат много от него за умението да обучаваш, мотивираш и вдъхновяваш за победи. Ето седем крилати фрази на Ломбарди, напълно приложими и в маркетинга.
1. Качеството на живот на човек е правопропорционално на стремежа му към съвършенство, независимо какво поприще си е избрал.
Едно от най-ценните предимства на социалните мрежи е възможността всеки да ги използва за постигане на собствените си цели и да разкаже за себе си на колкото се може повече хора. Вторият сериозен плюс е, че постоянното взаимодействие в такива платформи разширява кръга на общуване, но и създава персонална аудитория на всеки събеседник.
2. Не е важно дали ще паднеш в нокдаун. Важно е дали ще се изправиш след това.
Никой не се ражда с умението да общува, включително и в социални мрежи. Винаги имайте предвид, че тези платформи постоянно се развиват, често съществуват в бета версии и винаги има риск от подхлъзване, очерняне, стъпка накриво. Дори и с перманентната опасност от криза на шията, каквато е реалността в PR – сферата и социалния маркетинг, най-важно е да бъдете винаги там, където са вашите потребители.
3. Работата в екип е залог за победа – както във футбола, така и в обществото.
Без какъвто и да е опит в социалните мрежи Ломбарди е успял да формулира техните идеали – да си от полза на другите, без да очакваш компенсация за това. Социалните платформи позволяват на отделните хора, компании и организации да протегнат ръка за помощ – било чрез одобрителен коментар, разпространение на полезна информация или предприемане на конкретни мерки.
4. Ние сме това, което са нашите дела и способности.
Социалните платформи предоставят на всички равни възможности. Възползвайте се от тях, за да споделите с колкото се може по-голяма аудитория своите таланти, предимства или пък качества на произвежданите от вас продукти.
5. Никой не е лидер по рождение, а става такъв само с тежък труд.
Социалните мрежи изискват постоянно участие и усилия, насочени към създаване на правилната база. За всеки маркетолог или бизнесмен е важно да си поставя цели и задачи, определящи какво иска да постигне чрез всяка конкретна платформа.
6. Победителите никога не се предават, слабаците никога не побеждават.
Това важи с пълна сила и за социалните мрежи, където не можете да разчитате на успех с еднократна кампания. За фирмите и брандовете няма смисъл да създават аудитория за събития еднодневки. На този терен побеждават тези, които планират дългосрочно участието и взаимодействието си, която изграждат и развиват свое общество, както например American Express направи това с OPEN.
7. Печели този, който познава своите играчи и може да ги мотивира.
Посвещавайте достатъчно време на това да изслушвате своите партньори, потребители и други участници в социалните мрежи. Не използвайте социалните платформи като поредния формален канал за разпространение на вашето маркетингово послание. Отговоряйте на своите клиенти и потребители в социалните мрежи – това е нещо, което не правят над 70% от компаниите по света. Ако не сте в състояние да осигурите денонощно присъствие 7 дни в седмицата, постарайте се видимо и коректно да информирате всички, кога представител на вашия екип ще бъде на линия и посочете и други начини за връзка с вас.
По материали от чуждия печат!
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.