Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Apple пак оглави класация на най-скъпите марки в света
Apple изпревари Google и стана най-скъпият бранд в света, според годишното изследване "Brand Z" на агенция WPP и компанията за глобални маркетингови проучвания Millward Brown. Изследването посочва 10 марки в света с най-висока търговска стойност. Сред изброените, повечето са свързани с технологични продукти и услуги.
Millward Brown е втората по големина фирма в света за пазарни изследвания в областта на маркетинга, медиите и комуникациите, след Nielsen Company. За да изготви класацията си, тя търси мнението на около 2 милиона потенциални и настоящи клиенти за определени брандове. Получените отговори съчетава с финансови данни за бизнеса на компаниите. Така оформя топ 10 на най-скъпите марки в света, който през 2015 г. изглежда така:
10. Marlboro. Стойност: 80 млрд. долара.
9. McDonald's. Стойност: 81 млрд. долара.
8. Coca-Cola. Стойност: 84 млрд. долара.
7. Verizon. Стойност: 86 млрд. долара.
6. AT&T. Стойност: 89 млрд. долара.
5. Visa. Стойност: 92 млрд. долара.
4. IBM. Стойност: 94 млрд. долара.
3. Microsoft. Стойност: 115 млрд. долара.
2. Google. Стойност: 174 млрд. долара.
1. Apple. Стойност 247 млрд. долара.
Миналата година Apple бе втора в класацията, но през тази, според авторите, тя е най-ценната марка в света, след значително покачване на стойността й от 67% за годината. Една от причините е пускането на пазара на iPhone 6, с който компанията спечели 18 млрд. долара през първото тримесечие от старта на продажбите. Това е най-голямата нетна печалба на публична компания за едно тримесечие в историята. За отбелязване е, че само преди 10 години Apple дори не е била в топ 10 на списъка.
"Apple практически пренаписа пазарните правила на това да бъдеш значим, различен и изпъкващ", коментира Травин Рал - изпълнителен директор на Millward Brown.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.