Apple отново лидер в класация за най-скъпите брандове в света

 Apple отново лидер в класация за най-скъпите брандове в света

 Apple излезе начело в класацията на 500-те най-скъпи брандове в света с оценка на стойността в размер на 87,3 млрд. долара. Рейтингът бе огласен днес от съставителя - консултантската компания Brand Finance (BF).

На второ място в списъка е Samsung с оценка на стойността на бранда от 58,77 ммрд. долара. Това е и единствената компания в Топ 10, която не е от САЩ. На трета позиция е Google с 52,13 млрд. долара.

От японските компании с най-добро представяне е Toyota с оценка на бранда от 25,97 млрд. долара. Компанията запазва позицията си от миналогодишната класация – 15-о място.

Най-скъпи от германските брандове в рейтинга са автомобилните: Volkswagen прави рязък скок от 35 на 17 място със стойност на бранда от 23,66 млрд. долара. Изненадващо, зад него се нареждат BMW и Mercedes-Benz съответно със стойности 23,23 и 20,3 млрд. долара.

В списъка на първите 50 компании попадат само три британски — Vodafone, HSBC и Tesco, две китайски - ICBC и China Construction Bank, две френски - BNP Paribas и GDF Suez), и по една от Нидерландия – Shell и Швейцария - Nestle.

 Списък на първите 100 можете да видите тук

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Белгия и Русия си размениха в социалните мрежи заплахи с унищожение
КНСБ заплашва с протести, ако в Бюджет 2026 минималната работна заплата остане 605 евро
Какво предлага Бюджет 2026 и защо не се хареса на никого?
„Лукойл“ е получила оферта за закупуване на международните ѝ активи. Кой е купувачът?
Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Между реалността и свръхестественото: Всеки трети у нас вярва в живот след смъртта, а две трети – в кармата
НАП продава автогарата в Перник
Тръмп намали митата върху вноса от Китай до 47% след „невероятната“ среща със Си