Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Apple отново лидер в класация за най-скъпите брандове в света
Apple излезе начело в класацията на 500-те най-скъпи брандове в света с оценка на стойността в размер на 87,3 млрд. долара. Рейтингът бе огласен днес от съставителя - консултантската компания Brand Finance (BF).
На второ място в списъка е Samsung с оценка на стойността на бранда от 58,77 ммрд. долара. Това е и единствената компания в Топ 10, която не е от САЩ. На трета позиция е Google с 52,13 млрд. долара.
От японските компании с най-добро представяне е Toyota с оценка на бранда от 25,97 млрд. долара. Компанията запазва позицията си от миналогодишната класация – 15-о място.
Най-скъпи от германските брандове в рейтинга са автомобилните: Volkswagen прави рязък скок от 35 на 17 място със стойност на бранда от 23,66 млрд. долара. Изненадващо, зад него се нареждат BMW и Mercedes-Benz съответно със стойности 23,23 и 20,3 млрд. долара.
В списъка на първите 50 компании попадат само три британски — Vodafone, HSBC и Tesco, две китайски - ICBC и China Construction Bank, две френски - BNP Paribas и GDF Suez), и по една от Нидерландия – Shell и Швейцария - Nestle.
Списък на първите 100 можете да видите тук
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.