Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Apple променя името на фирмените си магазини
Стив Джобс е човекът, на когото дължим концепцията за интуитивната навигация – конкретно в технологиите. Сега, от компанията, която той създаде, са решили да приложат тази концепция по нов начин.
Компанията ще се откаже от думата Store в името на търговските си обекти и ще запази от досегашните названия само Apple, съобщава MacRumors, като цитира сайта на компанията.
За да могат обаче клиентите по-бързо и лесно да намират съответния магазин, към името Apple ще се добавя наименованието на улицата, където се намира съответният магазин. Така например, в Ню Йорк, на Пето Авеню ще се появи Apple Fifth Avenue, а на Гроув стрийт в Лос Анджелис, магазинът ще се казва Apple The Grove.
Според експерти, отказът от думата Store е свързан с промяната в подхода на компанията към нейните търговски обекти. В Apple смятат, че техните магазини трябва да бъдат не просто места за продажби, а и за срещи и общуване. В тях, занапред ще се оржанизират консултации за клиенти, лекции и тренинги, както и развлекателни събития.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.