Audi с хубава реклама за Супербоул

Америка се готви за финала на футболната лига на САЩ тази неделя – Супербоул. В най-гледаното и скъпоструващо време в американския телевизионен ефир големите марки се надпреварват да станат по-симпатични на зрителите с кампании за милиони.

Рекламните наблюдатели на Business Insider излагат предварително информация от кухнята, очаквания и данни. Те показаха новия спот на Audi America, с който компанията ще участва в рекламната надпревара.

Решението на марката е видеото да се завърти в интернет преди самата вечер на висока гледаемост. Без да се създава съспенс и да се оставя възможност волята на зрителите да определи какъв да е финалът на рекламата, както става например в кампанията за тазгодишния Супербоул на Coca-Cola.

Рекламата е изработена в стила на видеоклиповете на тийнейджърската поп певица Тейлър Суифт, но пък печели симпатиите на интернет потребители на всякаква възраст, защото говори за нещо прекрасно през което всички сме минали – да си млад и влюбен, при това на абитуриентския бал. Дело е на агенция Venables Bell & Partners. Вижте.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 25 до 31 август
На днешната дата, 26 август. Имен ден празнуват Адриан, Адриана, Наталия
Зеленски: Украйна има за цел да си осигури поне 1 млрд. долара месечно за закупуване на оръжия от САЩ
Стратегиите, които ще ви помогнат да отключите пълния потенциал на вашите служители
Германският концерн „Райнметал“ ще строи в България два завода – за артилерийски снаряди и барут
Между принцовете Уилям и Хари зрее конфликт заради нов филм за майка им Даяна
Швейцарският клон на банка HSBC спира обслужване на над хиляда богати клиенти от Близкия изток
Турция е напът да премахне забраната за къси продажби