Audi с хубава реклама за Супербоул

Америка се готви за финала на футболната лига на САЩ тази неделя – Супербоул. В най-гледаното и скъпоструващо време в американския телевизионен ефир големите марки се надпреварват да станат по-симпатични на зрителите с кампании за милиони.

Рекламните наблюдатели на Business Insider излагат предварително информация от кухнята, очаквания и данни. Те показаха новия спот на Audi America, с който компанията ще участва в рекламната надпревара.

Решението на марката е видеото да се завърти в интернет преди самата вечер на висока гледаемост. Без да се създава съспенс и да се оставя възможност волята на зрителите да определи какъв да е финалът на рекламата, както става например в кампанията за тазгодишния Супербоул на Coca-Cola.

Рекламата е изработена в стила на видеоклиповете на тийнейджърската поп певица Тейлър Суифт, но пък печели симпатиите на интернет потребители на всякаква възраст, защото говори за нещо прекрасно през което всички сме минали – да си млад и влюбен, при това на абитуриентския бал. Дело е на агенция Venables Bell & Partners. Вижте.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ