Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|BeShared предлага безплатна реклама във Facebook
За няколко години Facebook успя да промени драстично рекламния пазар, а най-хубавото е, че го направи в услуга на бизнеса. Най-голямата социална мрежа се наложи като един от основните и ефективни рекламни канали не само в световен мащаб, но и у нас. „Все още обаче компаниите не знаят достатъчно за всички възможности, които интернет гигантът предлага, за да достигнат директно до клиентите си”, обяснява Борислав Айтов, изпълнителен директор на една от най-успешните агенции за Facebook маркетинг у нас BeShared.
Именно поради тази причина агенцията предлага безплатен тестови период за реклама във Facebook, в който клиентите ще имат възможност да се запознаят с и да усетят реалните ползи от корпоративното си присъствие в мрежата. „Основното, което виждат компаниите, възползвали се от тази възможност, е как споделянето на интересна и полезна информация, свързана с техния бизнес, им помага не само да натрупат фенска база, но и да спечелят ангажираността на феновете към бранда си. По време на този безплатен период всяка компания може да се убеди, че професионално таргетираното съдържание в социалната мрежа носи позитиви на марката и неминуемо увеличава продажбите. Постигаме това благодарение на милионна аудитория с висок процент активни потребители, която имаме на страниците си и до която бизнес посланията на клиентите ни достигат”, казва Айтов.
Все още много компании не изпитват реално отражение от присъствието във Facebook върху бизнеса си просто защото не използват максималния капацитет на социалната медия и не притежават възможоностите, които имат специализираните агенции за онлайн маркетинг.
„Трупането на фенска маса не бива да бъде самоцелно. То трябва да бъде подчинено на цялостна маркетингова стратегия и на това да достигнете до точния таргет потребители на вашата стока или услуга, за да даде присъствието ви в социалната мрежа видими резултати върху реалния ви бизнес. Именно заради това безплатният тестови период е най-добрият начин да се запознаете с всички маркетингови услуги, които Facebook предлага и които са скрити за широката аудитория”, казва още Айтов.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.