BMW инсталира в Ню Йорк прозорец на бъдещето


С нов, високотехнологичен рекламен експеримент BMW обра точките в света на маркетинга. Германската марка автомобили постави на Пето авеню в Ню Йорк "прозорец на близкото бъдеще". Става дума за огледало, покрай което минувачите преминават. Хората не могат да се огледат в него, но могат да видят от лявата си страна трафика на улицата, а от дясната – през "прозореца", трафика на бъдещето.

Огледалото показва поток от концептуални автомобили на BMW, които се очаква да бъдат произведени и пуснати в употреба в близките години. Гледката от движението им по Петю авеню е впечатляваща и научно-фантастична. Тя показва как би могла да изглежда улицата до 2 години, когато ще бъдат представени на пазара електромобилите BMW i3 и i8.

Хардуерът зад инсталацията включва три hi-tech камери, 3m Vikuiti екран за прожектиране и два мощни луминесцентни прожектора. Използвана е също технология за следене на трафика от лявата страна на тротоара, обяснява creativity-online. Чрез нея прозорецът имитира движението на колите от дясно в реално време и условията на околната среда.

Видеото тук ще ви покаже за какво иде реч.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 24 октомври. Рождениците днес
Цитат на деня
AB InBev си партнира с Netflix за ко-брандирани кампании и събития на живо
Как Европа може да използва замразените руски активи, за да помогне на Украйна?
8-и банково-финансов форум: Какви са рисковете от влизането в еврозоната и подготвени ли сме за тях?
8-и банково-финансов форум: Лични финанси - инвестиции, доходност и има ли „живот извън банките“?
Учени от САЩ и Япония разкриват нови данни за „призрачните“ частици неутрино
8-и банково-финансов форум: Дигитална трансформация и иновации в банковия сектор