BMW инсталира в Ню Йорк прозорец на бъдещето


С нов, високотехнологичен рекламен експеримент BMW обра точките в света на маркетинга. Германската марка автомобили постави на Пето авеню в Ню Йорк "прозорец на близкото бъдеще". Става дума за огледало, покрай което минувачите преминават. Хората не могат да се огледат в него, но могат да видят от лявата си страна трафика на улицата, а от дясната – през "прозореца", трафика на бъдещето.

Огледалото показва поток от концептуални автомобили на BMW, които се очаква да бъдат произведени и пуснати в употреба в близките години. Гледката от движението им по Петю авеню е впечатляваща и научно-фантастична. Тя показва как би могла да изглежда улицата до 2 години, когато ще бъдат представени на пазара електромобилите BMW i3 и i8.

Хардуерът зад инсталацията включва три hi-tech камери, 3m Vikuiti екран за прожектиране и два мощни луминесцентни прожектора. Използвана е също технология за следене на трафика от лявата страна на тротоара, обяснява creativity-online. Чрез нея прозорецът имитира движението на колите от дясно в реално време и условията на околната среда.

Видеото тук ще ви покаже за какво иде реч.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 1 до 7 септември
Симеон Дянков: ДДС на 22% решава проблема с бюджетния дефицит
Путин приветства „безпрецедентните“ връзки с Китай в началото на двустранната среща със Си Дзинпин
Nature Geoscience: Нова зона за мегаземетресение e открита в Атлантическия океан
След визитата на Моди в Китай: Тръмп определи търговските отношения с Индия като „напълно едностранна катастрофа“
Financial Times: Предполагаема руска намеса прекъснала GPS-а в самолета на Фон дер Лайен при кацането в Пловдив
Германците пият все по-малко бира
Кристин Лагард предупреждава за риск за световната икономика заради намесата на Тръмп във Федералния резерв