Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|BMW инсталира в Ню Йорк прозорец на бъдещето
С нов, високотехнологичен рекламен експеримент BMW обра точките в света на маркетинга. Германската марка автомобили постави на Пето авеню в Ню Йорк "прозорец на близкото бъдеще". Става дума за огледало, покрай което минувачите преминават. Хората не могат да се огледат в него, но могат да видят от лявата си страна трафика на улицата, а от дясната – през "прозореца", трафика на бъдещето.
Огледалото показва поток от концептуални автомобили на BMW, които се очаква да бъдат произведени и пуснати в употреба в близките години. Гледката от движението им по Петю авеню е впечатляваща и научно-фантастична. Тя показва как би могла да изглежда улицата до 2 години, когато ще бъдат представени на пазара електромобилите BMW i3 и i8.
Хардуерът зад инсталацията включва три hi-tech камери, 3m Vikuiti екран за прожектиране и два мощни луминесцентни прожектора. Използвана е също технология за следене на трафика от лявата страна на тротоара, обяснява creativity-online. Чрез нея прозорецът имитира движението на колите от дясно в реално време и условията на околната среда.
Видеото тук ще ви покаже за какво иде реч.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.