Burger King и McDonald's си разменят рекламни удари в трол стилистика

Burger King и McDonald's  си разменят рекламни удари в трол стилистика

Не че е пример за подражание, по-скоро лош сигнал - но"тролуването" навлезе и в рекламната стилистика и то, в репертоара на големи и утвърдени компании.
Пресен пример в това отношение е рекламна война между Burger King и McDonald's.

Първа, ръкавицата за дуел хвърли McDonald's, която в края на този месец разположи във Франция нестандартни, заядливи билбордове, на които, редом с най-близкия ресторант на веригата (на пет километра от табелата) e показана подробна схема, как да се добере човек до най-близкия ресторант на Burger King, който се намира на 258 километра.

Burger King реагира светкавично с реклама в YouTube, осмиваща малката численост на ресторантите на конкурента им във Франция. Според сюжета, двойка французи, отправили се към най-близкия ресторант на McDonald's, в крайна сметка отиват към заведението на Burger King, разположено на 258 километра по-далече, специално за да похапнат определен вид бургер. Eто отговорът на Burger King в "трол" кореспонденцията между двете вериги.

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Япония вдигна изтребители, след като руски стратегически бомбардировачи прелетяха над Японско море
Канцлерът Мерц очаква САЩ да освободят германското подразделение на „Роснефт“ от санкции
Орбан: Унгария работи върху начин за заобикаляне на американските санкции срещу руските петролни компании
Ще плащаме ли „такса водомер”, без дори да ползваме вода?
Бързото ранно разпространение на птичи грип в Европа поражда опасения от нова криза
Културни кодове: Кандидатстването за работа стана твърде скъпо начинание
Гърция предоставя на концесии за природен газ четири блока край Пелопонес и Крит
Продажбата на активи на „Лукойл" ще става след решение на МС при одобрение от ДАНС