Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Coca-Cola с кампания против наднорменото тегло
Американският гигант Coca-Cola стартира първа кампания за борба с вредите от наднорменото тегло, съобщи Business Insider. В понеделник базираната в Атланта компания ще започне да излъчва двеминутен спот по темата в американския ефир. Тя ще го покаже в рекламния блок на най-гледаните US ТВ предавания по CNN, Fox News и MSNBC. С инициативата си компанията дава ясна заявка да заеме позиция в рамките на развихрилия се дебат в Щатите че всички сладки напитки стимулират трупането на излишни килограми – особено голям проблем сред населението на Америка.
Кампанията на Coca-Cola ще се разгърне след десетилетна практика на изграждане на имидж чрез страхотни, идейни реклами, обединени от мотото, че животът е хубав и светът е щастливо място. Тя ще се завърти в ефир след като производителят постигна рекордни продажби на напитките си с по-малко калории през годините. Инициативата слага начало на поредица от планирани рекламни филми по темата.
Въпреки нарастващата популярност на диетичните напитки, цялостната консумация на безалкохолни в Щатите намалява със стабилни темпове от 1998 година насам, сочат данни на изследователската фирма Beverage Digest, която следи индустрията.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.