Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Coca-Cola с нов рекламен експеримент
Рекламна агенция Ogilvy & Mather, Париж, си постави за цел да узнае какво е нужно, за да забележат хората разликата между традиционната Coca-Cola и напитката Coke Zero. Тя организира уникален рекламен експеримент, който привлече внимание в мрежата с над 3 милиона прегледа в YouTube.
Експериментът е цяла постановка, която се разиграва пред млади хора, купили кутийка с Coca-Cola. От момента, в който те я купуват от автомат, екип започва да режисира действителността около тях с хора, камион, певци и красиви девойки в черно и червено - така, че да обърнат внимание на прехода между цветовете на двата бранда – червения на Coca-Cola и черния на Coke Zero.
Акцент в рекламната акция е и иновативна кутийка на Coca-Cola, която мени цвета си.
Това е рекламата ни на деня. Ето го и видеото.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.