Coca-Cola с нов рекламен експеримент


Рекламна агенция Ogilvy & Mather, Париж, си постави за цел да узнае какво е нужно, за да забележат хората разликата между традиционната Coca-Cola и напитката Coke Zero. Тя организира уникален рекламен експеримент, който привлече внимание в мрежата с над 3 милиона прегледа в YouTube.

Експериментът е цяла постановка, която се разиграва пред млади хора, купили кутийка с Coca-Cola. От момента, в който те я купуват от автомат, екип започва да режисира действителността около тях с хора, камион, певци и красиви девойки в черно и червено - така, че да обърнат внимание на прехода между цветовете на двата бранда – червения на Coca-Cola и черния на Coke Zero.

Акцент в рекламната акция е и иновативна кутийка на Coca-Cola, която мени цвета си.

Това е рекламата ни на деня. Ето го и видеото.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Няма решение на Европейския съд по жалба срещу приемането на България в еврозоната
На днешната дата, 6 декември. Никулден
Борисов: Да следваме примера на Тръмп, не трябва да наливаме вода с руските активи в мелницата на войнолюбците
Бундестагът прие закона за връщане на наборната военна служба в Германия
МААЕ съобщи, че защитният саркофаг на АЕЦ Чернобил е повреден от дрон
Парадоксът на успеха – защо постигането на вашите целите няма да ви направи щастливи
Постигнато е съгласие между правителството, синдикатите и бизнеса за Бюджет 2026
Времето през уикенда: Облаци и дъжд