Coca-Cola с нов рекламен експеримент

Рекламна агенция Ogilvy & Mather, Париж, си постави за цел да узнае какво е нужно, за да забележат хората разликата между традиционната Coca-Cola и напитката Coke Zero. Тя организира уникален рекламен експеримент, който привлече внимание в мрежата с над 3 милиона прегледа в YouTube.

Експериментът е цяла постановка, която се разиграва пред млади хора, купили кутийка с Coca-Cola. От момента, в който те я купуват от автомат, екип започва да режисира действителността около тях с хора, камион, певци и красиви девойки в черно и червено - така, че да обърнат внимание на прехода между цветовете на двата бранда – червения на Coca-Cola и черния на Coke Zero.

Акцент в рекламната акция е и иновативна кутийка на Coca-Cola, която мени цвета си.

Това е рекламата ни на деня. Ето го и видеото.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ