Coca-Cola с нов рекламен експеримент

Рекламна агенция Ogilvy & Mather, Париж, си постави за цел да узнае какво е нужно, за да забележат хората разликата между традиционната Coca-Cola и напитката Coke Zero. Тя организира уникален рекламен експеримент, който привлече внимание в мрежата с над 3 милиона прегледа в YouTube.

Експериментът е цяла постановка, която се разиграва пред млади хора, купили кутийка с Coca-Cola. От момента, в който те я купуват от автомат, екип започва да режисира действителността около тях с хора, камион, певци и красиви девойки в черно и червено - така, че да обърнат внимание на прехода между цветовете на двата бранда – червения на Coca-Cola и черния на Coke Zero.

Акцент в рекламната акция е и иновативна кутийка на Coca-Cola, която мени цвета си.

Това е рекламата ни на деня. Ето го и видеото.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Пеевски: КПК трябва да бъде закрита, за да престанат фалшивите драматургии, че била бухалка
Поредна нощ на протести в Украйна: Демонстрантите обвиниха Зеленски в авторитаризъм
Визита в Шотландия: Тръмп предупреди Европа да спре „ужасното нашествие“ от мигранти
Нова епизод: Черният леопард забелязан до шуменския кв. „Мътница“, местните жители са предупредени
На днешната дата 26 юли. Имен ден празнуват Параскева, Парашкева
Китайският премиер предложи международна организация за сътрудничество в изкуствения интелект
Времето: Червени и оранжеви кодове за високи температури в цялата страна
Китай е създал най-големия кристал за лазерно оръжие в космоса