Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Facebook вече не е най-важната социална мрежа за тинейджърите
Twitter надмина Facebook по значение и вече е най-важната социална мрежа за тийнейджърите. Това твърди анализ на тинейджърската аудитория в САЩ в първото полугодие на 2013 г. от фирмата Piper Jaffray.
Въпреки нарастващата важност на Twitter за най-младите интернет потребители, представителите му не бива да се радват прибързано, защото Instagram го настига скоростно, се посочва в коментар на авторите. 23% от младежите, участвали в изследването, са посочили, че Instagram е техният избор номер 1 сред социалните мрежи. Броят на отговорилите по този начин за приложението преди година е бил значително по-малък - едва 12%.
Twitter сега е цар сред младежите с 26% от, които го окачествят като най-важен социален сайт. 23% са посочили Facebook – почти двойно по-малко от миналогодишния му резултат от 42%.
Статистиките съответстват със заключенията на друго, аналогично маркетинг проучване на изследователския център „Пю“ в Америка. В него 14-годишни юноши са цитирани да обясняват, че имат регистрация във Facebook от шести клас и били „наистина обсебени“ от него, но доскоро. Когато станали в осми клас, те се присъединили към Twitter и концепцията за кратките съобщения от 140 символа, привлечени и от възможността за писане от мобилни телефони. „Щом влезеш в Twitter и Instagram, някак си забравяш за Facebook”, казват те. Средностатистическият тинейджър-потребител на социалните мрежи има 300 приятели във Facebook и 79 последователи в Twitter.
Маневрата за излизане от Facebook показва, че компанията на Марк Зукърбърг е проявила завидна прозорливост с покупката на Instagram като предпазна мярка срещу загубата на подрастващата си аудитория.
Докладите са в унисон и със собствените наблюдения на Facebook, която признава, че тинейджърите го напускат. В тази връзка през септември Марк Зукърбърг призна - „Ние приключихме с това да сме „яки“. Във Facebook вече са майките на тийнейджърите."
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.