Facebook обнови функцията "Сръчкай" и създаде идеална възможност за бърза реклама


Социалната мрежа Facebook префасонира функцията си „Сръчкай” (Poke) като приложение за iPhone. Сега вече с него ще можете да изпращате на приятелите си видеоклипове за еднократна употреба. Видеосъобщенията се самоунищожават 10 секунди след отварянето си. Не можете да ги запазите, не можете да ги споделите, не може да ги гледате отново. Какво означава това за света на рекламата?

Новата функция позволява на рекламодателите да изпращат забавни кратки съобщения на целевата си аудитория през фирмените страници във Facebook, съветва Адам Бритън от агенция 16 Handles. Възможността е идеална за обявяване на промоции и разпродажби и гарантира, че ще достигне до хората, на които информацията може да бъде нужна.

Израелската компания за производство на бельо „Делта” веднага включи „Сръчкай” в новата си рекламна кампания, първия клип от която може да видите по-долу. Специалистите от сайта AdAge очакват, че и други компании скоро ще последват примера й. „Сръчкай” не е спам в чистия смисъл на думата, носи заряд от спонтанност и чувство за хумор и позволява на рекламистите да развихрят фантазията си за минимум средства.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Желязков: Имаме месец да решим как да подходим към „Лукойл Нефтохим“ след американските санкции
Цената на златото се срина и всички се питат защо
Как експеримент с оптични влакна може да спаси застрашените косатки?
Илия Лингорски: Фискалната устойчивост остава нашият тест за отговорност
Тръмп наложи санкции на руски петролни гиганти: Разговорите с Путин не водят доникъде
8-и банково-финансов форум: Предизвикателствата пред България при въвеждането на еврото
8-ия банково-финансов форум: Световната банка за перспективите пред икономиката ни
ЕС преосмисля климатичната си стратегия