Facebook обнови функцията "Сръчкай" и създаде идеална възможност за бърза реклама

Социалната мрежа Facebook префасонира функцията си „Сръчкай” (Poke) като приложение за iPhone. Сега вече с него ще можете да изпращате на приятелите си видеоклипове за еднократна употреба. Видеосъобщенията се самоунищожават 10 секунди след отварянето си. Не можете да ги запазите, не можете да ги споделите, не може да ги гледате отново. Какво означава това за света на рекламата?

Новата функция позволява на рекламодателите да изпращат забавни кратки съобщения на целевата си аудитория през фирмените страници във Facebook, съветва Адам Бритън от агенция 16 Handles. Възможността е идеална за обявяване на промоции и разпродажби и гарантира, че ще достигне до хората, на които информацията може да бъде нужна.

Израелската компания за производство на бельо „Делта” веднага включи „Сръчкай” в новата си рекламна кампания, първия клип от която може да видите по-долу. Специалистите от сайта AdAge очакват, че и други компании скоро ще последват примера й. „Сръчкай” не е спам в чистия смисъл на думата, носи заряд от спонтанност и чувство за хумор и позволява на рекламистите да развихрят фантазията си за минимум средства.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ