Facebook обнови функцията "Сръчкай" и създаде идеална възможност за бърза реклама


Социалната мрежа Facebook префасонира функцията си „Сръчкай” (Poke) като приложение за iPhone. Сега вече с него ще можете да изпращате на приятелите си видеоклипове за еднократна употреба. Видеосъобщенията се самоунищожават 10 секунди след отварянето си. Не можете да ги запазите, не можете да ги споделите, не може да ги гледате отново. Какво означава това за света на рекламата?

Новата функция позволява на рекламодателите да изпращат забавни кратки съобщения на целевата си аудитория през фирмените страници във Facebook, съветва Адам Бритън от агенция 16 Handles. Възможността е идеална за обявяване на промоции и разпродажби и гарантира, че ще достигне до хората, на които информацията може да бъде нужна.

Израелската компания за производство на бельо „Делта” веднага включи „Сръчкай” в новата си рекламна кампания, първия клип от която може да видите по-долу. Специалистите от сайта AdAge очакват, че и други компании скоро ще последват примера й. „Сръчкай” не е спам в чистия смисъл на думата, носи заряд от спонтанност и чувство за хумор и позволява на рекламистите да развихрят фантазията си за минимум средства.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 17 декември. Имен ден празнуват Данaил, Данaилa, Даниeл, Даниeлa
Мерц: Според гаранциите, предоставени от САЩ на Украйна, бихме могли да отблъснем руските сили
Парламентът прие на първо четене удължителният бюджет за 2026 година
След повече от десетилетие: NASA загуби връзка с орбиталния апарат на Марс Maven
Зетят на Тръмп се оттегля от офертата на Paramount Skydance за придобиване на Warner Bros. Discovery
МАЕ: Глобалното търсене на въглища достигна рекордно високо ниво тази година, очаква се спад до 2030 г.
Норвегия ще взривява собствени мостове в случай на военен конфликт
Рекорд: Испания отчете близо 100 млн. туристи през 2025 г. и дебне конкуренцията