Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Facebook тества бутон "искам"
Бутонът "харесва ми" във Facebook стана една от най-популярните в света форми на одобрение в последните три години. Сега най-голямата социална мрежа тества бутон "искам" ("want"). Той ще позволи на потребителите да изразят желанието си да си купуват стоки – нов гардероб, бельо и всичко останало възможно само с едно кликване.
Новата настройка ще даде възможност на хората да създават списъци на предмети, които искат да си купят. Официалното име на услугата е Collections. С внедряването й сайтът си поставя за цел да навлезе в е-търговията. В момента той работи със 7 търговци на дребно, включително Pottery Barn и Victoria's Secret. Така Facebook ще даде възможност на хората да си купуват онлайн от тези марки или да изпращат подаръци, поръчани от неговите страници.
Идеята е бутонът "want" да се внедрява само в страниците на марките и компаниите, които желаят да го вградят. Функцията в момента се изпробва сред ограничен брой потребители на Facebook в САЩ.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.