Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|GM се отказа да рекламира във Facebook
GM се отказа да рекламира във Facebook
Американският автомобилен гигант General Motors ще спре да рекламира във Facebook дни след началото на първичното публично предлагане на собствеността в социалната мрежа.
GM не вярва, че плащането за реклами в сайта влияе върху избора на хората каква кола да си купят, съобщава BBC. Анализатори обясняват, че автомобилната фирма е поставила под съмнение способността на Facebook да покачва печалбите чрез реклама в него.
GM е третият най-голям рекламодател в САЩ. Това е компанията с най-висок профил, която до този момент се е произнасяла по въпроса с ефекта на рекламите в социалната мрежа.
Въпреки че се отказва от платената реклама, марката ще задържи Facebook фен страницата си. Нейни представители съобщиха, че ще продължат с агресивна стратегия на разпространяване на съдържание за продуктите и услугите й в сайта, защото то продължава да бъде много ефективен инструмент за обвързване и ангажиране на клиентите.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.