Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|GM се отказа да рекламира във Facebook
Американският автомобилен гигант General Motors ще спре да рекламира във Facebook дни след началото на първичното публично предлагане на собствеността в социалната мрежа.
GM не вярва, че плащането за реклами в сайта влияе върху избора на хората каква кола да си купят, съобщава BBC. Анализатори обясняват, че автомобилната фирма е поставила под съмнение способността на Facebook да покачва печалбите чрез реклама в него.
GM е третият най-голям рекламодател в САЩ. Това е компанията с най-висок профил, която до този момент се е произнасяла по въпроса с ефекта на рекламите в социалната мрежа.
Въпреки че се отказва от платената реклама, марката ще задържи Facebook фен страницата си. Нейни представители съобщиха, че ще продължат с агресивна стратегия на разпространяване на съдържание за продуктите и услугите й в сайта, защото то продължава да бъде много ефективен инструмент за обвързване и ангажиране на клиентите.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.