GM се отказа да рекламира във Facebook

GM се отказа да рекламира във Facebook

Американският автомобилен гигант General Motors ще спре да рекламира във Facebook дни след началото на първичното публично предлагане на собствеността в социалната мрежа.

GM не вярва, че плащането за реклами в сайта влияе върху избора на хората каква кола да си купят, съобщава BBC. Анализатори обясняват, че автомобилната фирма е поставила под съмнение способността на Facebook да покачва печалбите чрез реклама в него.

GM е третият най-голям рекламодател в САЩ. Това е компанията с най-висок профил, която до този момент се е произнасяла по въпроса с ефекта на рекламите в социалната мрежа.

Въпреки че се отказва от платената реклама, марката ще задържи Facebook фен страницата си. Нейни представители съобщиха, че ще продължат с агресивна стратегия на разпространяване на съдържание за продуктите и услугите й в сайта, защото то продължава да бъде много ефективен инструмент за обвързване и ангажиране на клиентите.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изтекли документи на Microsoft разкриват заплатите, бонусите за наемане и наградите с акции по нива
Нови чешки влакове ще заменят старите руски в софийското метро
Doritos промотира нов пикантен чипс с пародия на ретро филми за възрастни (Видео)
На днешната дата, 11 август. Рождениците днес
Това са най-предпочитаните от свръхбогатите градове за втори дом и някои могат да ви изненадат
Зеленски: Краят на войната трябва да бъде справедлив и съм благодарен на всички, които сега са с Украйна
Вътрешният министър на Австрия ще намали събирането на семействата на бежанци
Цитат на деня