Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Google подава ръка на маркетинга
Интернет гигантът ще предложи на американските потребители търсене на рекламни изображениея, което води до информация за марката от екрана на смартфона
Преди година Google представи приложението за смартфони Google Goggles, което позволява на потребителите да правят снимки на обекти, след това да ги търсят и да намират в мрежата информация, свързана с тях. Сега компанията ще приложи тази техника към маркетинга, отбелязва New York Times. Google ще предложи на американските рекламодатели промоционален, експериментален период, в който да се възползват от търсенето на изображения, за да наложат името си в интернет пространството.
В ранното развитие на смартфоните новината беше, че потребителите могат да научат информация за даден филм, като потърсят името му от мобилния си телефон в Google. След това компанията предложи метод за задаване на въпрос с глас. От тази седмица проложението за смартфони Google Goggles предлага визуално търсене в iPhone-ите и телефоните Android.
Хората ще могат да заснемат плаката на филма или билборда на улицата и след това да разберат повече за него в резултати от търсене на снимки в екрана на смартфона.
От Google се надяват, че новата услуга ще помогне на специалистите в маркетинга да изследват дали в бъдеще хората ще бъдат склонни да взаимодействат с марката не в текстови вариант, а като търсят избражения.
„Това за нас е обучаващ експеримент повече, отколкото начин за печелене на пари“, заяви Майкъл Слингър, консултант мобилно търсене рекламни продажби в Северна Америка. „Разполагаме с интересни визуални обекти. Всичко зависи от това дали потребителите ще приемат приложението“, обяснява още той.
От компанията имат основание да мислят, че то може да се отплати. Актуалната статистика сочи, че мобилното търсене в Google е нараснало с 500% през последните 2 г. Google Goggles е свалено от американските потребители над 250 хил. пъти.
Технологията не е нова, но идеята, че марките могат да се заиграят с нея е, коментира още News York Times. От Google съобщиха намерението си да включат приложението си в новата си рекламна стратегия по време на конференция, посветена на интерактивната реклама, през септември. И докато визуалното търтсене на картина на Фрида Кало може да покаже резултати като страницата на художничката в Wikipedia, марките, които заявиха участие в експеримента на Google Buick, Walt Disney, Diageo, T-Mobile и Delta Air Lines, могат да посочат като резултати от търсенето брандираните си уеб-сайтове.
Технологията действа чрез сканиране, ако става дума за печатна реклама в списания или вестници. Потребителите на Google Goggles могат да сканират страниците, да ги търсят и да откриват информация, свързана с изображението. Така фактически рекламите в списанията ще станат откриваеми и фигуриращи в Google, без да има черно бял специфичен QR код за сканиране.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Гуцанов: Продължаваме изключително активно борбата със сивата икономика
Политика |Тръмп: Няма да дадем на Китай и на други страни достъп до най-добрите AI чипове на Nvidia
Технологии |САЩ искат повече държави да използват долара. Кои са кандидатите?
Финанси |Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
Технологии |Валдис Домбровскис: България теоретично може да кандидатства и за трето плащане по ПВУ през 2025 г.
България |Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
Техники за успех |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 3 до 9 ноември
Хороскоп |Тръмп: Не вярвам да влезем във война с Венецуела, но дните на Мадуро като президент са преброени
Свят |На днешната дата, 3 ноември. Ден на българския художник
На днешната дата |Интернет бе създаден тази седмица през 1969 г. - и веднага се срина
Технологии |Кристин Лагард припомня: Два месеца остават до присъединяването на България към еврозоната
България |Спадащите цени на панелите водят до глобален бум в соларната енергия - с изключение на САЩ
Енергетика |Все по-малко хора търсят убежище в Германия
Свят |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.