Новата глобална кампания на Heinz за хората, които вечерят с... кетчуп (Видео)

Новата глобална кампания на Heinz за хората, които вечерят с... кетчуп (Видео)

Новата глобална кампания на Heinz за хората, които вечерят с... кетчуп (Видео)

Heinz стартира глобална кампания, наречена „The Wait“, която с намигване показва: потребителите са готови да изчакат с храненето си, но не и да останат без кетчуп!

 Създадена в партньорство с чилийската творческа агенция 1984, тя включва 15-секундни спотове, в които гости очакват да им сервират емблематичната подправка на марката преди да започнат да се хранят, разказва Marketing Dive. Медийната стратегия също разчита на контекстуален подход в печатна, дигитална и външна реклама, като използва разположения на места, които потребителите вече чакат, например екрани в чакалните на офиси, асансьори и улично обзавеждане на избрани пазари.

„The Wait“ е вдъхновена от глобално проучване на Toluna, проведено сред 2706 потребители, което установи, че повече от две трети от вечерящите биха предпочели да изчакат с похапването на ястия, отколкото да останат без кетчуп, а 55% са готови да чакат още повече за Heinz.

С „The Wait“ Heinz разкрива най-голямата си глобална маркетингова кампания, откакто обедини глобалната си творческа стратегия в една платформа. Усилията се вписват в темата на платформата за „ирационалната любов“ на потребителите към нейните продукти, като се фокусират върху тези, които ще чакат дълго време – особено близо 20% от любителите на Heinz, които ще чакат до десет минути за своите подправки, преди да започнат да се хранят.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ