Новата глобална кампания на Heinz за хората, които вечерят с... кетчуп (Видео)

Новата глобална кампания на Heinz за хората, които вечерят с... кетчуп (Видео)

Heinz стартира глобална кампания, наречена „The Wait“, която с намигване показва: потребителите са готови да изчакат с храненето си, но не и да останат без кетчуп!

 Създадена в партньорство с чилийската творческа агенция 1984, тя включва 15-секундни спотове, в които гости очакват да им сервират емблематичната подправка на марката преди да започнат да се хранят, разказва Marketing Dive. Медийната стратегия също разчита на контекстуален подход в печатна, дигитална и външна реклама, като използва разположения на места, които потребителите вече чакат, например екрани в чакалните на офиси, асансьори и улично обзавеждане на избрани пазари.

„The Wait“ е вдъхновена от глобално проучване на Toluna, проведено сред 2706 потребители, което установи, че повече от две трети от вечерящите биха предпочели да изчакат с похапването на ястия, отколкото да останат без кетчуп, а 55% са готови да чакат още повече за Heinz.

С „The Wait“ Heinz разкрива най-голямата си глобална маркетингова кампания, откакто обедини глобалната си творческа стратегия в една платформа. Усилията се вписват в темата на платформата за „ирационалната любов“ на потребителите към нейните продукти, като се фокусират върху тези, които ще чакат дълго време – особено близо 20% от любителите на Heinz, които ще чакат до десет минути за своите подправки, преди да започнат да се хранят.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

След разговор между Борисов и Трифонов: ИТН изтеглят спорния законпрект за затвор при публикуване на лична информация
Кметът Васил Терзиев: В София се извозват 60-70% от боклука в "Люлин" и "Красно село"
Дания планира да забрани социалните мрежи за потребители под 15-годишна възраст
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Два века и половина: Най-старото действащо заведение в Рим затвори врати
100 години назад: Връщаме ли се във времената, когато политиците се страхуваха от собствените си образи?
Зеленски: Ако Путин иска да превземе Източна Украйна, ще трябва да погребе един милион от войниците си
Проф. д-р Деян Радев: Ниското ниво на финансова грамотност носи голям риск