Pepsi "ухажва" милениалите (Видео)

 Pepsi ухажва милениалите (Видео)

Pepsi представя първата специална кампания за своя продукт Wild Cherry от три години с поглед към милениалите, които най-накрая се установяват и живеят в реалностите на „възрастните“ - термин, който те някога иронично използваха, за да осмиват ежедневните дейности като плащане на сметки и пазаруване на хранителни стоки. Наречена „Get Wild“, кампанията признава, че това, което се квалифицира като „диво“ за това поколение днес, е много по-различно от това през 2000-те и 2010-те.

„Животът им изглежда различен сега, отколкото преди 10-20 години, но те все още знаят как да се забавляват, все още знаят как да се отдадат. Просто това удоволствие изглежда малко по-кротко в наши дни“, каза Джени Данзи, старши директор на Pepsi Trademark, самата тя от поколението милениали. 

Кампанията идва след широкомащабното ребрандиране на Pepsi миналата година в чест на 125-ата годишнината на компанията, която донесе свежа визуална идентичност на Wild Cherry, като например опаковка, покрита с цветни череши, носещи Pepsi-сини дръжки. Освежаването и новият пулсов мотив на Pepsi в началото на рекламите присъстват в „Get Wild“, който също пренася основни тактики за марката, като носталгични препратки към популярна музика.

Един от рекламните спотове, наречен „Nursery Rhymez“, изобразява двойка нови родители, които спонтанно се впускат в сингъла „Get Low“ от 2002 г. на Lil Jon & The East Side Boyz, докато се опитват да останат достатъчно тихи, за да не събудят бебето си. 

Друг спот, наречен „#1 Fan“, проследява интензивния ритуал преди мача на спортен фен, настроен на ритъма на „Eye of the Tiger“ на Survivor, само за да разкрие, че прекомерните му лудории са за младежки футболен мач, в който детето му се състезава.

Рекламите, създадени от режисьорката Кейт Холоуел и нейната продуцентска къща Epoch Films, вече са в YouTube и ще дебютират по телевизията като част от NFL Wild Card Weekend от 13 януари.

Pepsi Wild Cherry също се грижи за дигиталните навици на милениалите с медийни покупки в социалните мрежи, подкасти и мобилни игри. Партньорите включват Barstool Sports, Betches, популярния подкаст „Call Her Daddy“ и Candy Crush Saga.

Източник: Marketing Dive

Превод и редакция: Нели Тодорова                                    

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Израелският кабинет по сигурността одобри план за превземане на град Газа
От днес цените вече трябва да са изписани и в лева, и в евро
Сигнал за опасност: Коралите в Големия бариерен риф в Австралия избледняват рекордно
Антирекорд: Населението на Япония е намаляло с 900 000 души за една година
На днешната дата, 8 август. Имен ден празнуват Емилиан, Емилиян, Емилия
Прости стъпки, с които да преодолеете съмненията в себе си на работното място
Зам.-министър Барбалов: Очакваният спад в българския износ за САЩ заради новите мита е около 32,8%
Цените на петрола са се насочили към най-големия седмичен спад от юни насам