Pepsi "ухажва" милениалите (Видео)
Pepsi представя първата специална кампания за своя продукт Wild Cherry от три години с поглед към милениалите, които най-накрая се установяват и живеят в реалностите на „възрастните“ - термин, който те някога иронично използваха, за да осмиват ежедневните дейности като плащане на сметки и пазаруване на хранителни стоки. Наречена „Get Wild“, кампанията признава, че това, което се квалифицира като „диво“ за това поколение днес, е много по-различно от това през 2000-те и 2010-те.
„Животът им изглежда различен сега, отколкото преди 10-20 години, но те все още знаят как да се забавляват, все още знаят как да се отдадат. Просто това удоволствие изглежда малко по-кротко в наши дни“, каза Джени Данзи, старши директор на Pepsi Trademark, самата тя от поколението милениали.
Кампанията идва след широкомащабното ребрандиране на Pepsi миналата година в чест на 125-ата годишнината на компанията, която донесе свежа визуална идентичност на Wild Cherry, като например опаковка, покрита с цветни череши, носещи Pepsi-сини дръжки. Освежаването и новият пулсов мотив на Pepsi в началото на рекламите присъстват в „Get Wild“, който също пренася основни тактики за марката, като носталгични препратки към популярна музика.
Един от рекламните спотове, наречен „Nursery Rhymez“, изобразява двойка нови родители, които спонтанно се впускат в сингъла „Get Low“ от 2002 г. на Lil Jon & The East Side Boyz, докато се опитват да останат достатъчно тихи, за да не събудят бебето си.
Друг спот, наречен „#1 Fan“, проследява интензивния ритуал преди мача на спортен фен, настроен на ритъма на „Eye of the Tiger“ на Survivor, само за да разкрие, че прекомерните му лудории са за младежки футболен мач, в който детето му се състезава.
Рекламите, създадени от режисьорката Кейт Холоуел и нейната продуцентска къща Epoch Films, вече са в YouTube и ще дебютират по телевизията като част от NFL Wild Card Weekend от 13 януари.
Pepsi Wild Cherry също се грижи за дигиталните навици на милениалите с медийни покупки в социалните мрежи, подкасти и мобилни игри. Партньорите включват Barstool Sports, Betches, популярния подкаст „Call Her Daddy“ и Candy Crush Saga.
Източник: Marketing Dive
Превод и редакция: Нели Тодорова
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
САЩ и Южна Корея финализираха търговското си споразумение след месеци на преговори
Икономика |Интердисциплинарният подход ускорява технологичния напредък и променя философията на медицината
Наука и Здраве |Колко струва един квадратен метър жилище в Алпите?
Икономика |КНСБ определи като скандално залагането на 605 евро минимална заплата в Бюджет 2026
България |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |80-годишна жена почина, забравена на остров от круизен кораб
Любопитно |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Наталия Киселова подаде оставка като председател на НС, замени я Рая Назарян
Политика |Тръмп изрази съжаление, че не може да се кандидатира за трети мандат
Политика |ЕЦБ гледа на 2029 г. като потенцилен период за стартиране на дигиталното евро
Финанси |Бизнес перспективи: AI и онлайн пазаруването или как се пристрастяваме към Shein и Temu
Бизнес |Кеш, злато, облигации или акции - какво показват уроците на историята?
Финанси |Проектобюджетът предвижда минималната заплата от 1 януари да е 605 евро
Политика |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.