Pepsi "ухажва" милениалите (Видео)

 Pepsi ухажва милениалите (Видео)

Pepsi представя първата специална кампания за своя продукт Wild Cherry от три години с поглед към милениалите, които най-накрая се установяват и живеят в реалностите на „възрастните“ - термин, който те някога иронично използваха, за да осмиват ежедневните дейности като плащане на сметки и пазаруване на хранителни стоки. Наречена „Get Wild“, кампанията признава, че това, което се квалифицира като „диво“ за това поколение днес, е много по-различно от това през 2000-те и 2010-те.

„Животът им изглежда различен сега, отколкото преди 10-20 години, но те все още знаят как да се забавляват, все още знаят как да се отдадат. Просто това удоволствие изглежда малко по-кротко в наши дни“, каза Джени Данзи, старши директор на Pepsi Trademark, самата тя от поколението милениали. 

Кампанията идва след широкомащабното ребрандиране на Pepsi миналата година в чест на 125-ата годишнината на компанията, която донесе свежа визуална идентичност на Wild Cherry, като например опаковка, покрита с цветни череши, носещи Pepsi-сини дръжки. Освежаването и новият пулсов мотив на Pepsi в началото на рекламите присъстват в „Get Wild“, който също пренася основни тактики за марката, като носталгични препратки към популярна музика.

Един от рекламните спотове, наречен „Nursery Rhymez“, изобразява двойка нови родители, които спонтанно се впускат в сингъла „Get Low“ от 2002 г. на Lil Jon & The East Side Boyz, докато се опитват да останат достатъчно тихи, за да не събудят бебето си. 

Друг спот, наречен „#1 Fan“, проследява интензивния ритуал преди мача на спортен фен, настроен на ритъма на „Eye of the Tiger“ на Survivor, само за да разкрие, че прекомерните му лудории са за младежки футболен мач, в който детето му се състезава.

Рекламите, създадени от режисьорката Кейт Холоуел и нейната продуцентска къща Epoch Films, вече са в YouTube и ще дебютират по телевизията като част от NFL Wild Card Weekend от 13 януари.

Pepsi Wild Cherry също се грижи за дигиталните навици на милениалите с медийни покупки в социалните мрежи, подкасти и мобилни игри. Партньорите включват Barstool Sports, Betches, популярния подкаст „Call Her Daddy“ и Candy Crush Saga.

Източник: Marketing Dive

Превод и редакция: Нели Тодорова                                    

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

80-годишна жена почина, забравена на остров от круизен кораб
Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Наталия Киселова подаде оставка като председател на НС, замени я Рая Назарян
Тръмп изрази съжаление, че не може да се кандидатира за трети мандат
ЕЦБ гледа на 2029 г. като потенцилен период за стартиране на дигиталното евро
Бизнес перспективи: AI и онлайн пазаруването или как се пристрастяваме към Shein и Temu
Кеш, злато, облигации или акции - какво показват уроците на историята?
Проектобюджетът предвижда минималната заплата от 1 януари да е 605 евро