Списъкът, от който можете да печелите

Списъкът, от който можете да печелите

Списъкът, от който можете да печелите

Искате да осребрите вашия имейл списък. Имейл маркетингът е трудна работа, но пък дава резултати. В най-продуктивния си вид имейлът има възвръщаемост на инвестициите от $45 за похарчен долар, което го прави един от най-добрите маркетингови канали. Но монетизирането на имейл списъка отнема време и може да се наложи да станете малко по-креативни и да изпробвате някои нови тактики. Ето няколко идеи, които можете да приложите лесно, с гарантирани резултати.

Съсредоточете се върху здравето на имейл списъка си, вместо върху неговия размер 

Колкото повече абонати имам, толкова повече продажби ще направя, нали? Много собственици на бизнес мислят по този начин и до известна степен това е вярно. По-голямата аудитория позволява по-високи проценти на реализация, но този принцип е нулев, ако вашата аудитория не е истинска. 

Средно 23% от хората в списъка с имейли напускат годишно. Докато полагате усилия да спечелите нови абонати, съществуващите ви контакти се влошават. Разпадането на данни е естествено, но това не означава, че не можете да му противодействате. Веднъж на тримесечие пускайте списъка си през имейл проверка, за да сте сигурни, че премахвате остарелите адреси. Освен това, за да избегнете некачествени и невалидни регистрации, помислете дали да не проверите всичките си контакти, преди да ги добавите към списъка си. Можете да направите това, като използвате имейл верификатор в реално време и избегнете отпадания.

Отхвърлянията опетняват репутацията на вашия подател и намаляват възможността за доставяне на вашия имейл. Така че, ако искате да монетизирате списъка си с имейли, създайте правило периодично да проверявате валидността му. Това ви позволява да получите вашите имейли във входящата кутия и да създадете истинска връзка с вашата аудитория.

Помогнете на вашето съдържание да се открои 

Вашите перспективи и клиенти вероятно получават повече имейли, отколкото могат да прочетат. Какво ще ги накара да отворят вашия? За да отговорите на този въпрос, погледнете в собствената си входяща кутия и се запитайте какво се откроява - и защо. Вероятно имейлите, които привличат вниманието ви, са специално пригодени за вас. Вашият любим магазин за хранителни стоки може да споделя своите седмични предложения, включващи продуктите, които купувате най-често. Или може би току-що сте се абонирали за Entrepreneur и сте получили имейл, подчертаващ съдържанието, което ви интересува.

Сегментирането на вашия имейл списък и персонализирането на всяко съобщение трябва да бъде приоритет, когато се опитвате да ангажирате и монетизирате вашата аудитория. За да разберете по-добре какво искат вашите абонати от вас, обмислете събирането на повече данни чрез вашите формуляри за регистрация. Удивителните 77% от потребителите са готови да споделят лична информация с марките, за да могат да получат персонализирано изживяване.

Изградете познания, за да вълнувате ума на потребителите 

Стартирането на програма за имейл маркетинг е вълнуващо. Имате милион идеи и нямате търпение да ги видите в действие. Но за много собственици на бизнес този първоначален ентусиазъм започва да намалява, ако резултатите не се появят веднага.

Въпреки това, имейл маркетингът изисква време и последователност, за да работи. Трябва да изпращате имейли редовно и да подхранвате абонатите си с полезно съдържание, преди да можете да очаквате нещо в замяна. С всеки имейл, който изпращате, познаваемостта на вашата марка се увеличава, така че дори и да не направите продажба, вие подгрявате потенциалните си клиенти.

Изпращането на имейли по график поддържа способността ви да достигате до входящата кутия на абонатите. Вашата последователност казва на доставчиците на входяща поща, че имате законен бизнес, така че е по-вероятно вашите имейли да останат извън папката за спам.

Помислете за партньорства и кръстосани промоции

Това е тактика, която много компании използват, за да покажат марките си пред нова публика и да увеличат абонаментите. Инициирането на партньорства с други фирми не изисква много усилия. Започнете, като направите списък с компании във вашия бранш, които биха могли да популяризират вашите продукти и обратно.

Например, като доставчик на софтуер, моята компания, ZeroBounce, си партнира с повече от 15 други бизнеса с вдъхновяващи резултати, пише авторът на статията Ливиу Танасе. Тези сътрудничества могат да приемат много форми: статии в блогове, бюлетини, уебинари и кръстосани промоции в социалните медии. Такива печеливши проекти позволиха както на нас, така и на нашите партньори да повишим видимостта и имейл регистрациите.

Не чакайте — изпратете няколко имейла днес до поне пет компании, с които бихте могли да си партнирате. Очертайте предимствата и подчертайте какво сте готови да предложите. 

Бонус съвети за повишаване на ангажираността 

За да създадете имейл списък, който можете да монетизирате, първо трябва да работите върху повишаването на ангажираността. Ето няколко лесни начина да примамите повече хора да взаимодействат с вашите имейли:

Избягвайте да изпращате имейл, ако не сте уверени в качеството на вашето съдържание. Хората са склонни да се ангажират с вашите имейли повече, ако знаят, че всеки път, когато щракнат, за да отворят, получават нещо, което си заслужава.
Включете аудиторията си в темите, по които пишете. Бъдете любопитни, задавайте въпроси и предизвиквайте разговори. Отговорите не само помагат за доставката на вашия имейл, но също така изграждате по-здрави взаимоотношения с вашите абонати.
Поддържайте естествен баланс между образователно и саморекламно съдържание. Всеки имейл не може да бъде търговска реклама. Ядрото на вашето съдържание трябва да се стреми да информира, образова и забавлява.

Източник: Ливиу Танасе, основател и главен изпълнителен директор на ZeroBounce, за entrepreneur.com

Превод и редакция: Нели Тодорова                                                          

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ