Doritos промотира нов пикантен чипс с пародия на ретро филми за възрастни (Видео)

Doritos се вдъхновява от винтидж филми за възрастни, за да промотира новите си чипсове Golden Sriracha, предава Marketing Dive.
В основата на кампанията е дългоформатен видеоклип „A Spicy, but Not Too Spicy Plumber“ („Пикантен, но не твърде пикантен водопроводчик“), в който актьорът Уолтън Гогинс се опитва да поправи теч в мивката за „шокиращ“ клиент. Сценарият е пълен с инсинуации, но Гогинс играе ролята на професионалист (докато не изяжда Doritos, разбира се).
Производителят на закуски Frito-Lay прожектира късометражния филм по време на VIP събитие за инфлуенсъри в Slipper Room в Ню Йорк. Дигитални и външни реклами, включително реклами на Times Square, ще се опитат да генерират допълнително привличане на вниманието към усилията, както и канал за излъчване в Instagram за споделяне на „по-пикантно“ съдържание, отколкото е позволено в публичните канали на Doritos, пише изданието.
Doritos каза, че усилието, разработено с агенция Rethink, е повлияно от предпочитанието на поколение Z към вкусове, които са пикантни, без да се прекалява с индекса на лютивина. „A Spicy, but Not Too Spicy Plumber“ следва този пример с хумор, който е „игрив и внушителен“, без никога да е експлицитен.
Въпреки че преувеличеният подход може да предизвика противоречия, Гогинс може също да помогне за засилване на привлекателността на Doritos. Актьорът постигна нови нива на популярност благодарение на роли в стрийминг хитове като „Белият лотос“ на HBO Max и „Fallout“ на Amazon Prime Video. Бързо последваха сделки с марки, като актьорът се появи в скорошни кампании за компании като Walmart и GoDaddy.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.