Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|iPhone приложение спестява времето за чакане на оператор
В цял свят обаждането на оператор в телефонен център с потребителски услуги често изисква дълго чакане на линия, което за много хора е досадно. Ново приложение за iPhone беше създадено с цел да се справи с този проблем, съобщи „Ню Йорк Таймс”.
Приложението е наречено FastConsumer и работи с операционните системи iOS и Android. То позволява на собственика на телефона да избере компания от менюто му и да й се обади. Технологията прави изходящо повикване, изчаква някой да се обади и спестява на човека задължителното изслушване на музиката, избрана от фирмата, преди нейният представител да вдигне слушалката. Когато операторът вече е на линия и е готов да разговаря с клиента приложението прави входящо повикване.
FastConsumer засега работи в САЩ. В списъка му има 2500 компании, включително тези от топ 500 на сп. „Форчън”.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.