iPhone приложение спестява времето за чакане на оператор

iPhone приложение спестява времето за чакане на оператор

В цял свят обаждането на оператор в телефонен център с потребителски услуги често изисква дълго чакане на линия, което за много хора е досадно. Ново приложение за iPhone беше създадено с цел да се справи с този проблем, съобщи „Ню Йорк Таймс”.

Приложението е наречено FastConsumer и работи с операционните системи iOS и Android. То позволява на собственика на телефона да избере компания от менюто му и да й се обади. Технологията прави изходящо повикване, изчаква някой да се обади и спестява на човека задължителното изслушване на музиката, избрана от фирмата, преди нейният представител да вдигне слушалката. Когато операторът вече е на линия и е готов да разговаря с клиента приложението прави входящо повикване.

FastConsumer засега работи в САЩ. В списъка му има 2500 компании, включително тези от топ 500 на сп. „Форчън”.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Топ 5 бизнес книги, изисквани за прочит от Харвардския университет
Посланието на европейските лидери към Тръмп: Подкрепата за мира означава подкрепа за Украйна
Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Reuters: Разговорите между Путин и Зеленски може да се проведат в Унгария
Хамас е приела споразумението за прекратяване на огъня в Газа
Времето: Жълт код за обилни валежи в 12 области в страната
Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите
Румен Драганов: Българският турист е все по-активен, но не винаги почива в хотелите