iPhone приложение спестява времето за чакане на оператор

iPhone приложение спестява времето за чакане на оператор

В цял свят обаждането на оператор в телефонен център с потребителски услуги често изисква дълго чакане на линия, което за много хора е досадно. Ново приложение за iPhone беше създадено с цел да се справи с този проблем, съобщи „Ню Йорк Таймс”.

Приложението е наречено FastConsumer и работи с операционните системи iOS и Android. То позволява на собственика на телефона да избере компания от менюто му и да й се обади. Технологията прави изходящо повикване, изчаква някой да се обади и спестява на човека задължителното изслушване на музиката, избрана от фирмата, преди нейният представител да вдигне слушалката. Когато операторът вече е на линия и е готов да разговаря с клиента приложението прави входящо повикване.

FastConsumer засега работи в САЩ. В списъка му има 2500 компании, включително тези от топ 500 на сп. „Форчън”.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Родното село на банковия обирджия скочи в негова защита
Вучич: Сърбия няма да въвежда санкции срещу Русия, продължаваме с принципната си политика
Deutsche Bank изненадващо излезе на печалба
Съветът на жените в бизнеса в България си партнира с ТУ-София за кариерно развитие на технически специалисти
Несигурността около Deutsche Bank срина банковите акции на европейските борси
Турският външен министър: Балканите са от стратегически и културен приоритет
Фирми от „Тракия икономическа зона“ започват срещи в региони с висока безработица за бъдещи кадри
На днешната дата, 28 юли. Рождениците днес