iPhone приложение спестява времето за чакане на оператор

iPhone приложение спестява времето за чакане на оператор

В цял свят обаждането на оператор в телефонен център с потребителски услуги често изисква дълго чакане на линия, което за много хора е досадно. Ново приложение за iPhone беше създадено с цел да се справи с този проблем, съобщи „Ню Йорк Таймс”.

Приложението е наречено FastConsumer и работи с операционните системи iOS и Android. То позволява на собственика на телефона да избере компания от менюто му и да й се обади. Технологията прави изходящо повикване, изчаква някой да се обади и спестява на човека задължителното изслушване на музиката, избрана от фирмата, преди нейният представител да вдигне слушалката. Когато операторът вече е на линия и е готов да разговаря с клиента приложението прави входящо повикване.

FastConsumer засега работи в САЩ. В списъка му има 2500 компании, включително тези от топ 500 на сп. „Форчън”.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Австралийско проучване показва как бактерия може да оцелее в космическите условия
Времето: Жълти и оранжеви кодове за валежи в Северна България
На днешната дата, 8 октомври. Рождениците днес
Генеративен срещу агентен AI и как да извлечете повече ползи от тях за бизнеса
Цената на златото за първи път премина прага от 4 000 долара