iPhone приложение спестява времето за чакане на оператор

iPhone приложение спестява времето за чакане на оператор

В цял свят обаждането на оператор в телефонен център с потребителски услуги често изисква дълго чакане на линия, което за много хора е досадно. Ново приложение за iPhone беше създадено с цел да се справи с този проблем, съобщи „Ню Йорк Таймс”.

Приложението е наречено FastConsumer и работи с операционните системи iOS и Android. То позволява на собственика на телефона да избере компания от менюто му и да й се обади. Технологията прави изходящо повикване, изчаква някой да се обади и спестява на човека задължителното изслушване на музиката, избрана от фирмата, преди нейният представител да вдигне слушалката. Когато операторът вече е на линия и е готов да разговаря с клиента приложението прави входящо повикване.

FastConsumer засега работи в САЩ. В списъка му има 2500 компании, включително тези от топ 500 на сп. „Форчън”.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Financial Times: Мошеници доказват с AI „автентичност“ на произведения на изкуството през застрахователи
Типове поведение, които обезсмислят титлата „лидер“
Дания недоволства от избора на Тръмп на пратеник, подкрепящ американския суверенитет над Гренландия
На днешната дата, 23 декември. Рождениците днес
Президентът на Финландия пред Fox News: Остават най-трудните 5% до постигането на мирно споразумение за Украйна
Япония се готви да възобнови дейността на най-голямата атомна електроцентрала в света близо 15 години след Фукушима
Съдът възстанови възнаграждение на Мъск и той стана първият с богатство над 700 милиарда долара
Цитат на деня