Винаги три стъпки напред

Винаги три стъпки напред

Винаги три стъпки напред

Много от предприемачите имат визия да идентифицират новите ниши на пазара, но не винаги успяват да стъпят в тях първи. Ако пазарът е значим, ще има конкуренти, които стартират едновременно, ходят по петите на пионерите или се опитват да изядат обяда им. Това е природата на капитализма. Конкуренцията може да бъде ожесточена и за нас, вманиачените предприемачи, загубата не е опция, пише Шази Висрам в статия за Inc.com. Как можете да разграничите бизнеса си, когато има много марки, борещи се за вниманието на клиентите ви?

Автентичността може да направи всичко различно 

Безспорно е, че всички ние подкрепяме марки и бизнеси, чиито ценности са в съответствие с нашите собствени. Аз лично инвестирам само в компании, които имат основатели, ориентирани към мисията, защото знам, че те са ангажирани с повече от възвръщаемостта. По подобен начин изградете екипи от целенасочени хора, които винаги ще държат вашите идеали в основата на всяко решение. За нас мантрата е бебета преди бизнеса. 

Бъдете три стъпки пред пазара, но срещайте потребителите там, където са, с продукти, които обожават сега.

В Healthybaby ние предефинираме какво означава да бъдеш в безопасност. Помежду си във фирмата, когато разработвахме нашата пелена, казвахме: "Пелената е толкова безопасна, че можеш да я изядеш". Но съвсем сериозно, това, което означава на практика, е производство от световна класа в Европа, както и елиминиране на хиляди съставки, които могат да бъдат вредни за здравословното развитие. Ние не очакваме потребителите просто да вярват на нашата дума, всичко, което правим, е сертифицирано от трета страна. Моето лично родителско пътуване ми дава уникална гледна точка защо това са правилните инвестиции, които да направим за нашите бъдещи поколения. Въпреки това, в реалния свят на родителството, ние никога не можем да жертваме представянето за безопасност или устойчивост. Нашите пелени използват иновации в растенията и множество патентовани технологии, които работят като големите, докато ние се движим към повече растения, отколкото към пластмаса, една промяна наведнъж.

Бъдете креативни и изхвърлете модели и наръчници през прозореца, когато става въпрос за осведоменост

Трябва да познавате аудиторията си толкова добре, колкото познавате себе си, така че когато Apple OS се промени, това е абсолютна възможност да намерите новата граница и да създадете конкурентно предимство. Страхотните марки не се фокусират само върху това колко ефективно можете да генерирате следващото кликване. Единственото нещо, което остана постоянно през годините ми като основател, е силата на значимите връзки. Ние не работим като безлична марка. Когато се присъедините към Healthybaby, вие автоматично се представяте на вашия личен портиер. Знаем, че когато се грижим за родителите, мълвата се разпространява бързо. Намерете начини да се свържете наистина, защото това е, което всички жадуваме.

Ангажирайте се с постоянно подобряване

В идеалния случай изграждате нещо смислено с издръжливост, така че запазете перспективата си и помнете дългата игра. Попитайте с какво искате да бъдете известни и продължете да градите към тази своя цел. Когато вашият клиент оцени вашата отдаденост да се справите по-добре, това ще изплати значителни дивиденти с лоялност. 

Старайте се към растеж на пая, а не само на своя дял от пая

Винаги съм вярвал, че най-добрите бизнеси имат нетно положително въздействие върху нашето общество и света. С Happybaby се ангажирахме да направим органичната храна достъпна за всички и лобирахме държава по държава да бъде включена в програмата WIC. Знаем, че през първите 1000 дни от живота всеки 1 долар, инвестиран в подобряване на здравето на бебето и майката, връща 35 долара, което е от полза за всички нас по безброй начини от платен родителски отпуск до по-здраво и по-добре образовано общество. И двете компании, които изградих, са сертифицирани B-Corps, което означава, че нашето управление надхвърля ръста на приходите и рентабилността и мисли за тази социална част като за награда. Когато се опитваме да създадем по-добро бъдеще за бебето, ние по своята същност сме отговорни за опазването на нашата планета. Намерете своя път към въздействие и може някой ден да видите успеха на вашите конкуренти като победа. 

Източник: Шази Висрам, основател на Healthybaby, за Inc.com

Превод и редакция: Нели Тодорова          

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ