AI ще ви помогне и в това

 AI ще ви помогне и в това

Изкуственият интелект (AI) е гореща тема в света на бизнеса от известно време, като компании от всякакъв размер се възползват от огромния му потенциал. От подобрено обслужване на клиентите до повишена ефективност в производството, AI предлага изобилие от възможности за рационализиране на процесите и подобряване на общите резултати.

Компаниите използват AI зад кулисите в продължение на години, за да подобрява процесите, да подхранва персонализирани алгоритми, да предоставя омниканални потребителски изживявания и др. Поради тези сложни случаи на употреба, изкуственият интелект изглеждаше като звяр, който само напредналите разработчици биха могли да опитомят. Но новите приложения направиха AI достъпен за всеки с клавиатура и добра идея. Днес изкуственият интелект е широко достъпен, лесен за използване и се развива с толкова бързи темпове, че вече се справя с десетки производствени задачи, особено когато става въпрос за създаване на съдържание.

Ето три начина, по които фирмите могат да използват AI за създаване на съдържание.

Идея. Чрез инструменти като Canva или ChatGPT, AI може да действа като ваш полезен помощник по време на брейнсторминг процеса. Напишете прости подкани като "напишете пет идеи за статии за AI" или "напишете 10 CTA (призив за действие) за AI в бизнеса" и ще сте почти готови за нула време. Ако сте натоварени да стартирате нова марка или да наименувате нови продукти, AI инструментът Namelix ще ви помогне.

Писане. Има десетки AI решения, които ще напишат цели статии вместо вас, но Magic Write на Canva ще се справи с тази задача. Това се дължи на неговата безпроблемна интеграция с Canva Docs, непрекъснато развиващ се пакет от инструменти за подобряване на сътрудничеството и подобряване на процесите в организациите. В един документ потребителят може да генерира цели статии, изображения и дори цели слайдове чрез опикновени подкани към изкуствения интелект. 

Дизайн. Независимо дали използвате Looka за лого дизайн, AdCreative за разработване на банери и социални реклами или Text to Image за създаване на привличащи вниманието илюстрации, AI направи революция в света на дизайна. Може да се използва за разработване на анимирани видеозаписи или видео на живо, както и за създаване на цялостен дизайн, ако е необходимо.

Това са само някои примери за безбройните възможности на изкуствения интелект. Но докато AI инструментите за писане обещават винаги да генерират уникално съдържание, то цялостните структури, теми и ключови точки ще останат същите. Можете да опитате да се преборите с това, като подканите инструмента да пише с различни гласове, като се позовава на известни автори, но това от друга страна повдига етични опасения относно плагиатството, с които мнозина все още се борят.

Използвайки AI за дизайн повдига допълнителни етични дилеми (включително дебати за плагиатството, правата на творците, обезценяването на оригиналността и други). Отвъд тези основателни опасения, използването на изкуствения интелект за проектиране без подкрепата на опитен дизайнер не е толкова лесно, колкото изглежда. Ако не харесвате изображение, което AI е създал за вас, например, вероятно ще ви е необходим дизайнер, който да направи необходимите редакции, тъй като изкуственият интелект не приема заявки за редакция. Само опитен дизайнер може наистина да интерпретира вашите заявки за редактиране, за да идентифицира и приложи най-добрите решения. 

Има обаче много задачи за производствен дизайн, за които изкуственият интелект е идеален. Помислете дали да не го използвате, за да автоматизирате създаването на различни изображения за уебсайта си. 

Когато става дума за изкуствен интелект, възможностите за бизнеса са многобройни. Възползвайте се от това, което е възможно днес, преди AI съдържанието да наводни пазара. След като го направи, вероятно ще загуби изцяло своята привлекателност.

Източник: Ейми Балиет, за Inc.com

Превод и редакция: Нели Тодорова                                  

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ