3 ключа към успешното разработване на рекламни продукти

3 ключа към успешното разработване на рекламни продукти

3 ключа към успешното разработване на рекламни продукти

Как се представят рекламите е от решаващо значение за привличане на трафик към продукти и услуги. Рекламодателите трябва да гарантират, че техните рекламни продукти отговарят на изискванията на съвременния медиен пейзаж. С 18 години опит в телевизията зад гърба си и две други години, работещи за разработване на рекламни продукти за Hearst, Брандън Мърсър има добро усещане за създаване на правилните обстоятелства за правилната реклама. В ежедневието си той работи за преодоляване на разликата между продажбите и съдържанието за различните публикации на Hearst, обединявайки рекламодатели с творци, за да пишат спонсорирани характеристики, реклами и редакционни статии както за печатни, така и за дигитални издания. С опит както в творчеството, така и в продажбите, Мърсър може да анализира как рекламодателите могат ефективно да използват печатни и цифрови медии.

Ето трите ключа на Брандън Мърсър към успеха за ефективно разработване на рекламни продукти.

Използвайте печатните медии, за да стимулирате дигитален трафик 

Печатните медии като вестници и списания, които съставляват значителна част от портфолиото на Hearst, могат да се разглеждат като остарели. Мърсър обаче казва, че печатът все още е удобен, по-специално като се използва за насочване на публиката към цифрово съдържание.

"Ние изградихме този мост от печата към дигитала и показахме възвръщаемост на инвестицията за печатната реклама. Това наистина може да стимулира цифровите реализации. Един от най-добрите начини да направите това е чрез QR кодове, вградени в печатни медии, които насочват читателите към цифровото съдържание", казва той. 

Използвайте цифрови показатели, за да разработите стратегия 

Мърсър подчертава важността на събирането и разбирането на цифровите показатели, генерирани от рекламата. За него тези числа разказват истинската история за това как се справя вашата реклама. Той взема предвид данните, когато планира нови рекламни кампании.

"Винаги съм се наслаждавал на частта от данните. Разбирането на човешкото поведение – наличието на емпирични данни, които да информират инстинкта ви, е може би най-вълнуващото нещо в цифровите технологии", казва той.

Мърсър обяснява, че предимството на цифровите показатели в сравнение с други традиционни показатели е многоизмерността на данните. Цифровите реклами генерират незабавни данни и позволяват проследяване на потребителските модели и поведение преди и след като прочетат или гледат реклама.

Традиционните мерки, като абонаментни номера и рейтинги на Nielsen, не могат да нарисуват пълната картина като цифровите показатели. В крайна сметка цифровите показатели са начинът, по който научавате за вашата аудитория и подобрявате съдържанието на вашия магазин.

Бъдете гъвкави 

Ключът към всеки успешен бизнес е да бъдете гъвкави с планове. Приливите и отливите на икономиката често могат да доведат до провал на вашите най-добри планове. Когато Covid-19 удари, Мърсър и неговият екип адаптираха своите рекламни продукти към виртуална среда. Чрез изграждането на нови начини за рекламодателите да се ориентират към дигитални рекламни продукти, неговият екип преодоля предизвикателствата, поставени от пандемията. Мърсър намери баланса, от който клиентите му се нуждаеха по време на пандемията, и осигури постоянни приходи от реклами.

Тъй като цифровото пространство продължава да расте, рекламодателите и разработчиците на рекламни продукти трябва да продължат да разработват нови начини за насочване на медийните потребители към техните продукти и услуги. Опитът на Брандън Мърсър в разработването на медии и рекламни продукти показва манталитета, който младите професионалисти трябва да възприемат, когато изграждат стратегии и кампании за своите клиенти. Те трябва да впрегнат основната сила на традиционните медии и да я използват за една нова епоха. В същото време те трябва да се стремят да разработят нови начини за представяне на реклами, за да постигнат крайния резултат. 

Източник: Бхарат Канодия, основател и главен оценител на Veristrat, за Inc.com

Превод и редакция: Нели Тодорова                       

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ