Вашият най-мощен инструмент за продажби

Вашият най-мощен инструмент за продажби

През годините видях от първа ръка как спечеленото медийно отразяване може да повиши познаваемостта на марката, уеб трафика и в крайна сметка процентите на реализация. Но това не се случва във вакуум, пише Кристен Ший в статия за Entrepreneur. Отразяването в пресата предоставя на търговските представители и на марката като цяло доверие, което те могат да използват в множество точки от жизнения цикъл на продукта, като извличат максимални печалби. Ето как.

Много ветерани професионалисти в продажбите ще ви кажат, че отразяването в пресата е най-полезно по време на фазата на проучвателния разговор от цикъла на продажбите. И е вярно, че трябва да насърчавате представителите да споделят подходящо медийно отразяване с потенциалните клиенти по време на най-ранните етапи на комуникациите, като ги насърчавате да направят повече проучвания за марката и как тя е представена и възприемана от обществеността.

Други обаче ще твърдят, че това е полезен инструмент за активиране на продажбите на всички фази. Например, използването на съществуващо отразяване в пресата в нови имейл маркетингови кампании може да помогне за възобновяване на интереса към потенциални клиенти, които са в застой. Статия или интервю, подчертаващо вашия бизнес, може да бъде повторно популяризирано чрез реклами във Facebook. Ако се подходи с това ниво на усърдие, един-единствен отрязък от положителна преса може да процъфти в актив с постоянна възвръщаемост.

Получаването на отразяване в медийни издания от най-високо ниво е доказан механизъм за увеличаване на уеб трафика и подобряване на откриваемостта, независимо дали това е директно от статията, в която марката е спомената, или от засилено присъствие в съответните резултати от търсачката. Ако имате място в бюджета си да наемете реномирана рекламна фирма с доверие във вашата ниша, тя вероятно ще изплати дивиденти, които оправдават разходите.

Когато журналисти от първокласни издания говорят за марката ви, хората са по-склонни да слушат. Уеб трафикът, воден от медийно отразяване, очевидно превъзхожда общия уеб трафик. За клиентите, които посещават вашия сайт директно, не забравяйте да поддържате онлайн редакция, показваща вашето отразяване в пресата. Това е още по-важно за журналистите, влизащи във вашия сайт.

Като цяло, този вид добродетелен цикъл на експозиция се случва само когато бизнесът правилно рекламира положително отразяване в своите платформи, включително социални медийни канали, и връща трафика обратно към уебсайта си като едновременно източник на информация и точка на продажба.

През следващите месец или два споделете няколко пъти в социалните медии всяко покритие, което вашата марка е спечелила. Посочването на журналиста, който е написал статията, е добра практика, която понякога може да доведе до повторно споделяне на вашата публикация със своята аудитория. Това също ще позволи на настоящите и потенциалните ви клиенти да видят новините на ново място, което допълнително легитимира вашия бизнес.

Социалните медии също така предлагат на марките възможността да се възползват от функции като хаштагове в Twitter и Instagram за ангажиране и откриване. Можете да бъдете креативни с разказване на истории в кратка и дълга форма по-специално чрез Instagram и TikTok. Всичко това е още един начин да се покажете пред потенциални нови клиенти.

Източник: Кристен Ший, президент на Tribe Builder Media, за entrepreneur.com

Превод и редакция: Нели Тодорова                               

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дигиталното евро може "да изяде обяда" на индустрията за разплащания
Митът, който убива емоционалната интелигентност
Норвегия похарчи над 7 млн. долара за борба с нашествие на розова сьомга
Властите в Южна Корея арестуваха изпълнителя на световния хит Gangnam Style
Всички членове на НАТО са постигнали предишната цел за разходи за отбрана, но само три отговарят на новата
Зеленски ще изпрати делегация в Ню Йорк за преговори за гаранции за сигурност
Microsoft уволни служители заради влизане с взлом в кабинета на президента Брад Смит
Компанията за играчки Lego отчете връх в историята си със серия от финансови рекорди