Вашият най-мощен инструмент за продажби
През годините видях от първа ръка как спечеленото медийно отразяване може да повиши познаваемостта на марката, уеб трафика и в крайна сметка процентите на реализация. Но това не се случва във вакуум, пише Кристен Ший в статия за Entrepreneur. Отразяването в пресата предоставя на търговските представители и на марката като цяло доверие, което те могат да използват в множество точки от жизнения цикъл на продукта, като извличат максимални печалби. Ето как.
Много ветерани професионалисти в продажбите ще ви кажат, че отразяването в пресата е най-полезно по време на фазата на проучвателния разговор от цикъла на продажбите. И е вярно, че трябва да насърчавате представителите да споделят подходящо медийно отразяване с потенциалните клиенти по време на най-ранните етапи на комуникациите, като ги насърчавате да направят повече проучвания за марката и как тя е представена и възприемана от обществеността.
Други обаче ще твърдят, че това е полезен инструмент за активиране на продажбите на всички фази. Например, използването на съществуващо отразяване в пресата в нови имейл маркетингови кампании може да помогне за възобновяване на интереса към потенциални клиенти, които са в застой. Статия или интервю, подчертаващо вашия бизнес, може да бъде повторно популяризирано чрез реклами във Facebook. Ако се подходи с това ниво на усърдие, един-единствен отрязък от положителна преса може да процъфти в актив с постоянна възвръщаемост.
Получаването на отразяване в медийни издания от най-високо ниво е доказан механизъм за увеличаване на уеб трафика и подобряване на откриваемостта, независимо дали това е директно от статията, в която марката е спомената, или от засилено присъствие в съответните резултати от търсачката. Ако имате място в бюджета си да наемете реномирана рекламна фирма с доверие във вашата ниша, тя вероятно ще изплати дивиденти, които оправдават разходите.
Когато журналисти от първокласни издания говорят за марката ви, хората са по-склонни да слушат. Уеб трафикът, воден от медийно отразяване, очевидно превъзхожда общия уеб трафик. За клиентите, които посещават вашия сайт директно, не забравяйте да поддържате онлайн редакция, показваща вашето отразяване в пресата. Това е още по-важно за журналистите, влизащи във вашия сайт.
Като цяло, този вид добродетелен цикъл на експозиция се случва само когато бизнесът правилно рекламира положително отразяване в своите платформи, включително социални медийни канали, и връща трафика обратно към уебсайта си като едновременно източник на информация и точка на продажба.
През следващите месец или два споделете няколко пъти в социалните медии всяко покритие, което вашата марка е спечелила. Посочването на журналиста, който е написал статията, е добра практика, която понякога може да доведе до повторно споделяне на вашата публикация със своята аудитория. Това също ще позволи на настоящите и потенциалните ви клиенти да видят новините на ново място, което допълнително легитимира вашия бизнес.
Социалните медии също така предлагат на марките възможността да се възползват от функции като хаштагове в Twitter и Instagram за ангажиране и откриване. Можете да бъдете креативни с разказване на истории в кратка и дълга форма по-специално чрез Instagram и TikTok. Всичко това е още един начин да се покажете пред потенциални нови клиенти.
Източник: Кристен Ший, президент на Tribe Builder Media, за entrepreneur.com
Превод и редакция: Нели Тодорова
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.