Как да създадете магнетичен имидж на марката

Как да създадете магнетичен имидж на марката

Ефективното брандиране отвежда потенциалните клиенти на пътешествие, където те напълно разбират какво правите, защо и как. Колкото по-магнетична е една марка, толкова по-малко трябва да се конкурира за нови клиенти. Със своето уникално позициониране и завладяващо предложение за стойност, потенциалните клиенти и новите клиенти са естествено привлечени от такава марка.

Ето някои принципи за брандиране, които могат да помогнат на вашия бизнес да премине от търсене на нови клиенти към това новите клиенти да търсят вас.

Ангажирайте емоциите на клиентите си с планиране и структура 

Когато вашият клиент плаща за услугите на вашата марка, той е идентифицирал емоционална разлика между това къде се намира и къде иска да бъде след вашата намеса. Магнитното брандиране е съпричастно към перспективите и комуникира разбиране за стойността на своите услуги.

Хората са емоционални същества. Ние правим бизнес само с компании, които познаваме, харесваме и на които имаме доверие. За да могат нашите марки да предизвикват чувство на доверие в нашите клиенти, ние трябва да гарантираме, че не само знаем как да преодолеем пропуските на клиентите си, но и че нашите клиенти са наясно, че ние знаем как да го направим.

Потенциалните клиенти обичат да виждат структура, процес и общо планиране по отношение на нашите услуги. И отново, разказването на истории е от решаващо значение, тъй като вашите клиенти искат да пътуват с вашите услуги.

Комуникирайте ясно предложението за стойност 

Често срещана грешка, която сме склонни да правим при брандиране е, че нашето разказване на истории е дългосрочно и широко. Често прекаляваме с предлаганите услуги и надценяваме обхвата на вниманието на нашите потенциални клиенти.

В тази дигитална ера ние колективно страдаме от претоварване с информация. Въпреки това, нашата отговорност е да гарантираме, че сме кратки и достъпни, когато съобщаваме нашата стойност. Колкото по-лесно потенциалният клиент разбира как можем да му помогнем да постигне това, което иска, толкова по-голям е шансът да го превърнем в клиент.

Ако попитате потенциалните си клиенти дали разбират какво предлагате, ще могат ли да отговорят бързо и ясно? Ако не, може би това е знак, че трябва да работите на този принцип.

Култивирайте позиционирането на вашата марка 

Какви уникални неща правите най-добре, които добавят към стойностното ви предложение? С какво се различавате от конкуренцията си? Това са въпроси, които трябва да обмислите, тъй като колкото по-уникално е вашето предложение във вашата ниша, толкова повече клиенти можете да намерите, които работят с вас, защото сте толкова различни.

Ако вашата марка няма голяма уникална стойност, може би би било полезно да обмислите как можете да се развивате като бизнес и личност.

Накарайте други хора да говорят за вашите услуги и марка 

Събирането и представянето на препоръки е чудесен начин да изградите доверие с вашите потенциални клиенти. Въпреки това, освен просто представяне на вашите предишни клиенти в социалните ви медии или целеви страници, отличен начин за генериране на социално доказателство е като бъдете представени в новините. Като напишете и публикувате статии за вас в различни новинарски издания, отново можете да увеличите доверието си във вашите клиенти, като по този начин увеличите шансовете им да се превърнат в плащащи клиенти.

Инвестирайте във вашата стратегия за връзки с обществеността

Наличието на множество начини за комуникация с обществеността е жизненоважно за увеличаване на доверието, обхвата и достъпността на нашите марки. Нужно е да бъдете стратег, тъй като не всички съобщения са подходящи за всички медии. Някои неща е най-добре да се кажат в съобщение за пресата, докато други са за публикация в социални медии или целева страница на уебсайт. Организирането на събития и пресконференции също може да бъде чудесен начин за комуникация с желаните от нас аудитории.

Обикновено нашите стратегии за връзки с обществеността се въвеждат, за да постигнат едно от двете неща — да изградим реклама и доверие в марката или да защитим дългосрочната репутация на марката. Така или иначе, ефективната стратегия за връзки с обществеността може да направи нашите марки по-устойчиви, забележителни и заслужаващи доверие в очите на нашите перспективи и широката публика.

Разрастването на марка може да бъде трудна задача за всеки. Има много начини за постигане на едни и същи цели и често можем да изгубим от поглед възприятията на нашите клиенти, докато се опитваме да балансираме растежа каквито и ограничения да имаме. Въпреки това ние, собствениците на бизнес, сме слуги на човешката природа на нашите перспективи и клиенти. Марките, които разбират по-дълбоко и се обръщат към споменатата човешка природа, са тези, които в крайна сметка стават по-успешни и магнетизиращи. Надяваме се, че можете да приложите описаните тук принципи към вашия бизнес и да наблюдавате как намирате нови плащащи клиенти бързо и елегантно.

Източник: Джонатан Бриер, основател на Reactive Media Group, за entrepreneur.com

Превод и редакция: Нели Тодорова                                                  

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ