Пред вратата на Метавселената

Пред вратата на Метавселената

Пред вратата на Метавселената

Метавселената продължава да заема централно място в непрекъснато развиващото се цифрово пространство. Очаква се пазарът на метавселената да достигне оценка от 800 милиарда долара до 2024 г. Техническите анализатори вярват, че бъдещето на метавселената ще включва широка гама от съдържание, което да привлече и задържи вниманието на хората във виртуалните реалности. Истината е, че маркетингът на метавселената все още е в начален стадий. Това означава, че има уникална възможност за компаниите в метавселената да изследват идеи за съдържание. Това е най-добрият подход за привличане на вниманието на хората към този виртуален свят. Компаниите в метавселената могат да използват инструменти, базирани на AI, за да създават и оптимизират своята маркетингова стратегия за съдържание. 

Екипите за съдържание трябва да разберат мястото на изкуствения интелект, добавената реалност, виртуалната реалност, NFT и криптовалутите в тази нова парадигма. Говоренето за тези елементи е от съществено значение за подобряване на изживяването на съдържанието в метавселената. Технологичните ентусиасти вярват, че съдържанието във виртуалните реалности на метавселената ще изглежда различно, отколкото хората очакват.

Всъщност съдържанието на метавселената трябва да бъде насочено към дългосрочна употреба. Добрата новина е, че маркетолозите разполагат с инструменти за представяне на подобрено изживяване на съдържанието в метавселената. Маркетинговите експерти също вярват, че иновациите в съдържанието са ключови за привличане на вниманието на повечето хора към метавселената. В зависимост от темата компаниите могат да си поиграят с няколко идеи за съдържание за виртуалния свят. Нека да разгледаме пет от тях тук:

1. Персонализирано съдържание 

В контекста на виртуалните реалности на метавселената съдържанието трябва да бъде персонализирано, за да повиши ангажираността и взаимодействията. Последното нещо, което компаниите трябва да направят, е да използват универсално съдържание, което може да резонира само с някои потребители. Не забравяйте, че истинската персонализация предоставя най-добрите изживявания във виртуалния свят.

Тъй като метавселената действа като алтернативна реалност за онлайн потребителите, съдържанието трябва да отразява техния характер и личност. Търсенето на персонализирано съдържание вече се увеличава и метавселената не прави изключение. В края на краищата персонализираното съдържание може да помогне на компаниите да комуникират своите продукти и да получат повече възможности, насочени към растеж.

2. Лични предпочитания в съдържанието 

Не е достатъчно да подготвяте и интегрирате персонализирано съдържание — то трябва да може да се персонализира в метавселената. Идеята е да се даде на потребителите повече контрол върху това как искат да приспособят своето онлайн потребителско изживяване във виртуалната метавселена, за да отговорят на техните специфични нужди. През следващите години съдържанието, което може да се персонализира, ще придобие по-голяма популярност и може да се превърне в основна точка за продажба на марките.

Понастоящем персонализираните цифрови аватари са популярни в света на метавселената. От решаващо значение е да се разбере, че онлайн потребителите искат виртуалната реалност на метавселената да работи като допълнително разширение. Това означава, че креативността на виртуалните потребители е свързана с техния цифров капацитет за иновации и персонализиране на съдържанието.

3. Демократично съдържание 

Един въпрос, който обърква организациите на метавселената, е дали те ще имат или не пълен контрол върху съдържанието си във виртуалните реалности. Факт е, че съдържанието стана по-демократично в дигиталното. Що се отнася до метаданните на онлайн потребителите, компаниите в метавселената трябва да върнат известен контрол на онлайн потребителите. Без демократично съдържание виртуалните потребители не могат да се надяват на поверителност и контрол върху своя персонализиран избор.

В метавселената изживяването на съдържанието ще се монетизира по повече от един начин. Сега част от процеса е да се промени традиционният потребителски манталитет, който включва извличане и използване на данни без последствия. В метавселената има множество данни около потребителската база. С блокчейн технологията субектите могат да представят прозрачни и безопасни преживявания в метавселената, които зачитат поверителността на онлайн потребителите във виртуалното пространство на метавселената.

4. Съвместно съдържание 

Съвместното съдържание е жизненоважно за гарантиране на успеха на маркетингова стратегия във виртуалния свят. В метавселената марките могат да си сътрудничат и да подготвят съдържание, което е в полза на множество страни. Не забравяйте, че всичко е свързано със запознаването на нови онлайн потребители с вашата марка и привеждането в съответствие на вярванията и харесванията на друга марка може да окаже значително влияние.

Асоциирането чрез партньорство може да помогне на марките да изградят по-приобщаваща и разнообразна среда в пространството на метавселената. От модни марки до компании за видеоигри, излагането на марката на нова аудитория чрез съвместно съдържание би получило по-голямо привличане.

Марките може да не са склонни да използват съвместно съдържание, което може да бъде напълно премахнато от метавселената или мрежата. Но споделената цел за интегриране на съвместно съдържание в рамките на метавселената е да се накарат различните видове маркетингови стратегии за съдържание да работят за различни онлайн потребители.

5. Съдържание, управлявано от общността 

Общността е един от основните двигатели, които продължават да движат метавселената в правилната посока. Подобно на съвместното съдържание, управляваното от общността съдържание е от решаващо значение за създаването на успешни преживявания в метавселената. Отминаха дните на стереотипна собственост, в която няма място за подкрепа на разнообразните нужди на хората.

Използвайки технологии с отворен код в метавселената, компаниите могат да използват съдържание, което благоприятства и подкрепя цяла общност. Можете също така да насочите управлявано от общността съдържание към ключови членове на общността, за да получите повече сцепление. В зависимост от специфичната за общността потребителска база, компаниите могат да отговорят и да осигурят последователно изживяване със съдържание.

Има много елементи, които продължават да оформят бъдещето на метавселената. Най-креативните компании искат да се съсредоточат върху усилията за маркетинг на съдържание, които могат да помогнат на хората да се запознаят по-добре с виртуалния свят и да ги мотивират да бъдат част от метавселената. Експертите по маркетинг на съдържание вече разбират, че новите видове съдържание във виртуалния свят трябва да бъдат целенасочени, споделени, съвместни, обосновани и проницателни, за да предизвикат интереса на хората.

Метавселената се развива с по-бързи темпове и създаването на съдържание, което отчита ценностите и интересите на онлайн потребителите, може да направи всичко различно. В крайна сметка хората искат да видят осезаеми резултати, за да прегърнат метавселената. 

Източник: Джаянт Чаудхари за entrepreneur.com

Превод и редакция: Нели Тодорова              

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ