Как работи алгоритъмът на Instagram (Инфографика)
Маркетинг
Обновена 01:12ч., 09.03.2025
Търсите ли начини да генерирате повече ангажираност с вашите публикации в Instagram? Искате ли да научите как работи алгоритъмът на Instagram, за да разберете пълния процес? Borjan Marketing споделя своето ръководство за алгоритъма на Instagram в тази инфографика, пише socialmediatoday.com.
Ето първата част от процеса:
- Вашата публикация се сканира, за да се провери дали не нарушава стандартите на Instagram: (картина с ниско качество; воден знак; примамка за кликване; спам/измама).
- Вашата публикация няма да бъде насочена (ако нарушава стандартите).
- Вашата публикация се показва на 20% от последователите ви.
Заслужава да се отбележи също, че Instagram наскоро сподели общ преглед на своя алгоритъм, в който подчерта „времето за гледане“ като основен двигател на ефективността.
За повече информация разгледайте инфографиката.

ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Цитат на деня
Цитат на деня |На днешната дата, 31 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Китай потвърди плановете си да изпрати астронавти на Луната до 2030 г.
Любопитно |Character.AI забранява достъпа на потребители под 18-годишна възраст
Технологии |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Най-кратката притча за вярата
Техники за успех | Advertorial |„Райкомерс Конструкшън“ — семейството с визия за бъдещето
Без банери |На днешната дата, 31 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Марк Твен публикува автобиографията си 100 години след смъртта си
Маркетинг | Advertorial |Как изглеждат бюрата на Стив Джобс, Бил Гейтс и Марк Зукърбърг?
Маркетинг | Advertorial |Китай потвърди плановете си да изпрати астронавти на Луната до 2030 г.
Любопитно |Българин в Италия спаси две жени от пожар
България | Advertorial |Белгия и Русия си размениха в социалните мрежи заплахи с унищожение
Свят |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.