Бионсе пее за Levii’s в нова кампания

Levi’s си партнира с Бионсе за нова кампания, озаглавена „Reiimagine“, която ще преосмисли няколко от емблематичните реклами на марката. Последната кампания на Levi’s поставя търговеца на деним в челните редици на поп културата благодарение на звездната мощ на певицата Бионсе, свързвайки дългогодишната идентичност на марката с фигура, която се превърна в сила в световете на музиката, изкуството и модата, пише Marketing Dive.
„Марката се надява, че кампанията ще подпомогне растежа на женския й бизнес като „окончателна марка за стил на деним. Марката Levi’s има и винаги ще бъде неофициалната униформа за тези, които вървят напред в преследването на по-доброто. Вярваме, че ключова част от това е непрекъснатото изграждане на кодовете на културата“, каза в изявление Кени Мичъл, глобален главен маркетинг директор на марката Levi’s в Levi Strauss & Co.
Партньорството на Леви с Бионсе идва, след като певицата включи песен „Levii’s Jeans“ в своя вдъхновен от кънтри музика албум „Cowboy Carter“ през март. Културно вградената кампания е създадена с агенция TBWA\Chiat\Day LA и продуцирана от de la Revolucion/Prettybird. Levi’s също работи с фотографа Мейсън Пул по кампанията.
Първата глава от кампанията преработва рекламата от 1985 г. „Пералня“ с глобалната икона в главната роля и режисьор Мелина Мацукас. Усилията включват телевизия, външна реклама, цифрови и социални медии, печат, бранд активации и ексклузивни продукти.
Напълно интегрираното усилие ще се разгърне в различни традиционни и дигитални канали и ще започне с цифрови прожекции на ключови пазари, включително Сан Франциско, Хюстън, Чикаго, Ню Йорк, Атланта, Париж, Лондон и Берлин. Допълнителни елементи на външна реклама вече започнаха по целия свят.
Levi Strauss & Co. отчита 8% годишно увеличение на нетните приходи през второто тримесечие, със 17% увеличение в Северна и Южна Америка.
Levi’s не е единствената марка, която се стреми да увеличи предлагането на деним чрез кънтри-уестърн маркетинг. Конкурентът Wrangler този месец се завърна в националната телевизия и стартира първата си глобална рекламна кампания със спот, който се фокусира върху неговото западно наследство.
Източник: Крис Кели за Marketing Dive
Превод и редакция: Нели Тодорова
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
Наука и Здраве |Financial Times: Компаниите на Мъск преживяват силно текучество на управленски и инженерен персонал
Компании |МААЕ: Няма непосредствена опасност за Запорожката АЕЦ
Свят |МРРБ към Терзиев: За трите забавени проекта са констатирани нередности в документите
Политика |Планината на седемте цвята: Перуанската звезда на Instagram
Любопитно |Бойко Борисов предлага да се закрие ДАИ
Политика |България започва нов сондаж за природен газ в Черно море
Политика |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |От 8 октомври ще санкционират търговците, които вдигат цените необосновано
България |Зеленски: Положението в Запорожката АЕЦ е критично
Свят |Обратно изтичане на мозъци: 85 известни учени от САЩ са се преместили на работа в Китай от 2024 г.
Свят |Едно от пет работни места в туризма ще останат незаети в Европа през следващото десетилетие
Свят |Федералното правителството на САЩ спря работа
Политика |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.