Бионсе пее за Levii’s в нова кампания

Бионсе пее за Levii’s в нова кампания

Levi’s си партнира с Бионсе за нова кампания, озаглавена „Reiimagine“, която ще преосмисли няколко от емблематичните реклами на марката. Последната кампания на Levi’s поставя търговеца на деним в челните редици на поп културата благодарение на звездната мощ на певицата Бионсе, свързвайки дългогодишната идентичност на марката с фигура, която се превърна в сила в световете на музиката, изкуството и модата, пише Marketing Dive. 

„Марката се надява, че кампанията ще подпомогне растежа на женския й бизнес като „окончателна марка за стил на деним. Марката Levi’s има и винаги ще бъде неофициалната униформа за тези, които вървят напред в преследването на по-доброто. Вярваме, че ключова част от това е непрекъснатото изграждане на кодовете на културата“, каза в изявление Кени Мичъл, глобален главен маркетинг директор на марката Levi’s в Levi Strauss & Co. 

Партньорството на Леви с Бионсе идва, след като певицата включи песен „Levii’s Jeans“ в своя вдъхновен от кънтри музика албум „Cowboy Carter“ през март. Културно вградената кампания е създадена с агенция TBWA\Chiat\Day LA и продуцирана от de la Revolucion/Prettybird. Levi’s също работи с фотографа Мейсън Пул по кампанията. 

Първата глава от кампанията преработва рекламата от 1985 г. „Пералня“ с глобалната икона в главната роля и режисьор Мелина Мацукас. Усилията включват телевизия, външна реклама, цифрови и социални медии, печат, бранд активации и ексклузивни продукти. 

Напълно интегрираното усилие ще се разгърне в различни традиционни и дигитални канали и ще започне с цифрови прожекции на ключови пазари, включително Сан Франциско, Хюстън, Чикаго, Ню Йорк, Атланта, Париж, Лондон и Берлин. Допълнителни елементи на външна реклама вече започнаха по целия свят.

Levi Strauss & Co. отчита 8% годишно увеличение на нетните приходи през второто тримесечие, със 17% увеличение в Северна и Южна Америка. 

Levi’s не е единствената марка, която се стреми да увеличи предлагането на деним чрез кънтри-уестърн маркетинг. Конкурентът Wrangler този месец се завърна в националната телевизия и стартира първата си глобална рекламна кампания със спот, който се фокусира върху неговото западно наследство.  

Източник: Крис Кели за Marketing Dive

Превод и редакция: Нели Тодорова                                        

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ