Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|MTV поде глобална кампания срещу трафика на жени
Глобалната музикална телевизия MTV използва силата и влиянието на своя бранд, за да образова младите хора по света и да ги предупреди за опасността от трафика на хора.
Фондацията MTV EXIT (преди това позната като фондация MTV Europe) от 2003 г. насам популяризира мултимедийни кампании, които периодично напомнят за проблема с експлоатацията на детски труд и насилствената проституция на момичета по целия свят.
Тази седмица MTV EXIT (End Exploitation and Trafficking) представи нов, впечатляващ анимационен филм, в който млад мъж подмамва красиво момиче да замине извън страната с обещания за бляскав и богат живот, докато накрая се озовава в нощен клуб, заобиколена от непознати мъже и сводници.
Филмът е дело на агенция Young & Rubicam New York (Y&RNY). Песента, която го озвучава, е на инди рок група Black Iris и се казва „Кога ще почувствам любов” (“When Will I Feel Love”). Тя е записана специално за проекта.
За да създаде последното рекламно видео на MTV EXIT, агенцията си сътрудничи с най-добите специалисти в правенето на музикални видеоклипове и заснемането на филми в света. В инициативата срещу трафика на хора се включва и труда на режисьорa и аниматор Едуард Сейлиър, който е правил музикални клипове на рок групата „Масив Атак” и на Рафаел Саадик. Върху звука работи Брайан Емрич, известен с труда си във филмите „Черният лебед” и „Реквием за една мечта”.
„Трафикът на хора, особено на млади момичета за сексуална експлоатация, е престъпление, което нарушава основните човешки права; правото на свобода, на равенство и на достойнство. Уникалната глобална медийна мрежа на MTV може да подкрепи и утвърди тези права. “When Will I Feel Love” е силен видеоклип, мощен начин да се достигне до младите хора и да се повиши вниманието им отвъд границите и езиковите бариери”, отбеляза пред световните медии Джорджия Арнолд – старши вицепрезидент социална отговорност в MTV Networks International.
Рекламният анимационен филм можете да видите тук.
Неговата поява следва мощния международен отклик към друг, свръх трогателен и разтърсващ видеоклип в рамките на същата инициатива на MTV против трафика на хора, излъчен в края на септември миналата година. Предишният клип се казва „Някои неща струват повече, отколкото предполагате”.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.