ТРАЙНА//// Nike ангажира младите спортисти с кампанията си „Why Do It?“

ТРАЙНА//// Nike ангажира младите спортисти с кампанията си „Why Do It?“

Nike преформулира емблематичния си слоган „Just Do It“ в нова кампания „Why Do It?“, предава Marketing Dive. 

„Why Do It?“ е предназначен да ангажира и насърчи младите спортисти в климат, белязан от социално-политически спорове и икономически натиск. Кампанията идва в момент, когато Nike работи по пренасочването на марката си към спорта и спортната култура.

Кампанията се фокусира върху 60-секунден клип, който включва забавени кадри на спортисти от висока класа в ключови моменти, озвучен зад кадър от артиста Тайлър, Създателят. 

„Защо го правим? Защо би го направил по-трудно? Защо да рискуваме? Защо да се излагаме на риск? ... Можеш да дадеш всичко, което имаш, и пак да загубиш... но въпросът ми е, какво ще стане, ако не го направиш?“, пита Тайлър зад кадър. След това рекламата се превключва на изображение с „Просто го направи“ в цял кадър и завършва със смеха на 34-годишния талант.

Кампанията включва близо дузина световни звезди, включително Карлос Алкарас, Сакуон Баркли, Кейтлин Кларк, ЛеБрон Джеймс и Вини-младши, и ще се разпространи по целия свят чрез спортни предавания на живо, социални мрежи, стрийминг, кино и канали за външна реклама.

Посланието на „Why Do It?“ е малко по-различно от кампаниите, стартирани от Nike в началото на миналата година, включително смелата олимпийска кампания, наречена „Победата не е за всеки“. През септември 2024 г. марката възприе подобен тон по отношение на бягането и се завърна на Супербоул за първи път със своята фокусирана върху жените и награждавана реклама „So Win“.

„С „Why Do It?“ запалваме искрата за ново поколение, предизвиквайки ги да направят крачка напред със смелост, да се доверят на собствения си потенциал и да открият величието, което се разгръща в момента, в който решат да започнат“, каза в изявление Никол Греъм, изпълнителен вицепрезидент и главен маркетинг директор.  

Източник: Крис Кели за Marketing Dive

Превод и редакция: Нели Тодорова                                         

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ