Nike залага на епичните моменти в спорта

Боксовата икона Мани Пакиао и рап певецът Рик Рос са сред знаменитостите, които участват в новата рекламна кампания на Nike.

Кампанията се казва “Boom!” и се състои от поредица от кратки филми с участието на различни известни хора. Тя показва как звездите се вълнуват, когато гледат решаващите моменти в спортните битки. Фразата Boom! се използва във всички кратки реклами, за да ознаменува ключовите мигове, в които играта се променя или завършва.

Други популярни личности, които участват в кампанията на Nike, са тенисистката Серена Уилиямс, звездата на американския футбол Адриан Питърсън, колегата му Ндамокунг Су, бейзболистът Робинсън Кано, баскетболистът Хоуп Соло, играчът в колежански футбол Тим Тебоу, скейтбордистът Ерик Костън.

Кратката реклама с участието на Рик Рос и Мани Пакиао можете да видите тук. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Почти всички училища в Англия забраниха изполването на мобилни телефони
Уиткоф се срещна с Путин, Тръмп призова Русия да „размърда“ по отношение на прекратяването на огъня в Украйна
На днешната дата, 12 април. Лазаровден
Тръмп твърди, че се е справил отлично с когнитивен тест по време на годишения си медицински преглед
Колко би струвал произведен в САЩ iPhone?
Генералният секретар на НАТО: Русия може да разположи ядрени оръжия в космоса
Гренландия и митата: Датчаните бойкотират американските стоки
Шефът на испанския клон на Siemens и семейството му загинаха при катастрофа на хеликоптер в Ню Йорк