Nike залага на епичните моменти в спорта

Боксовата икона Мани Пакиао и рап певецът Рик Рос са сред знаменитостите, които участват в новата рекламна кампания на Nike.

Кампанията се казва “Boom!” и се състои от поредица от кратки филми с участието на различни известни хора. Тя показва как звездите се вълнуват, когато гледат решаващите моменти в спортните битки. Фразата Boom! се използва във всички кратки реклами, за да ознаменува ключовите мигове, в които играта се променя или завършва.

Други популярни личности, които участват в кампанията на Nike, са тенисистката Серена Уилиямс, звездата на американския футбол Адриан Питърсън, колегата му Ндамокунг Су, бейзболистът Робинсън Кано, баскетболистът Хоуп Соло, играчът в колежански футбол Тим Тебоу, скейтбордистът Ерик Костън.

Кратката реклама с участието на Рик Рос и Мани Пакиао можете да видите тук. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ