Nike залага на епичните моменти в спорта


Боксовата икона Мани Пакиао и рап певецът Рик Рос са сред знаменитостите, които участват в новата рекламна кампания на Nike.

Кампанията се казва “Boom!” и се състои от поредица от кратки филми с участието на различни известни хора. Тя показва как звездите се вълнуват, когато гледат решаващите моменти в спортните битки. Фразата Boom! се използва във всички кратки реклами, за да ознаменува ключовите мигове, в които играта се променя или завършва.

Други популярни личности, които участват в кампанията на Nike, са тенисистката Серена Уилиямс, звездата на американския футбол Адриан Питърсън, колегата му Ндамокунг Су, бейзболистът Робинсън Кано, баскетболистът Хоуп Соло, играчът в колежански футбол Тим Тебоу, скейтбордистът Ерик Костън.

Кратката реклама с участието на Рик Рос и Мани Пакиао можете да видите тук. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 17 декември. Имен ден празнуват Данaил, Данaилa, Даниeл, Даниeлa
Мерц: Според гаранциите, предоставени от САЩ на Украйна, бихме могли да отблъснем руските сили
Опасно орбитално разминаване между Starlink и китайски сателити
Как да говорите с авторитет?
Ердоган с предупреждение към Украйна и Русия: Не нападайте цивилни кораби!
Глобалните застрахователни загуби от природни бедствия ще достигнат 107 милиарда долара през 2025 г.
Зетят на Тръмп се оттегля от офертата на Paramount Skydance за придобиване на Warner Bros. Discovery
Петролът поскъпва, след като Тръмп нареди блокада на санкционирани петролни танкери от и за Венецуела