Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Nike залага на епичните моменти в спорта
Боксовата икона Мани Пакиао и рап певецът Рик Рос са сред знаменитостите, които участват в новата рекламна кампания на Nike.
Кампанията се казва “Boom!” и се състои от поредица от кратки филми с участието на различни известни хора. Тя показва как звездите се вълнуват, когато гледат решаващите моменти в спортните битки. Фразата Boom! се използва във всички кратки реклами, за да ознаменува ключовите мигове, в които играта се променя или завършва.
Други популярни личности, които участват в кампанията на Nike, са тенисистката Серена Уилиямс, звездата на американския футбол Адриан Питърсън, колегата му Ндамокунг Су, бейзболистът Робинсън Кано, баскетболистът Хоуп Соло, играчът в колежански футбол Тим Тебоу, скейтбордистът Ерик Костън.
Кратката реклама с участието на Рик Рос и Мани Пакиао можете да видите тук.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.