Що е то UGC?

Що е то UGC?

Точно както вие се уморявате да създавате едно и също маркетингово съдържание ден след ден, вашата публика ще се умори да го гледа. С течение на времето марките могат да изпитат спад в ефективността, тъй като потребителите спират да реагират на рекламни кампании, които разчитат на традиционни дизайни за продажби и невдъхновено създаване на съдържание. Едно проучване установи, че 66 процента от потребителите виждат рекламите и съобщенията в социалните медии от марките като повтарящи се.

Така че, разбира се, дизайнерите, копирайтърите и търговците като цяло трябва да се справят по-добре, нали? Не винаги обаче е толкова лесно. Творците непрекъснато се опитват да създават страхотен дизайн и съдържание, за да мотивират потребителите да направят нещо. Те често са принудени да правят повече с по-малко и то бързо, за да са в крак с конкурентите и дигиталния свят. Не е чудно, че специалистите по маркетинг виждат високи нива на прегаряне от 83,3%.

За щастие, преодоляването на умората от съдържание е изцяло под контрола на вашия маркетингов екип. За да гарантирате дългосрочния успех на вашите рекламни кампании и да поддържате ангажираността на потребителите, време е търговците да възприемат нови методи за създаване на съдържание. Време е да започнете да използвате генерирано от потребителите съдържание (UGC).

Марките, които се възползват от силата на UGC, могат не само да създадат усещане за автентичност, общност и ангажираност около своята марка, но също така могат лесно да опресняват съобщенията и дизайна без риск от умора на аудиторията (и търговците).

Какво е генерирано от потребителите съдържание? 

UGC се отнася до всяка форма на съдържание – изображения, видеоклипове, рецензии и т.н. – създадено от потребители или потребители на определен продукт или услуга и споделено онлайн. Целта на марките, използващи UGC, е да осигурят социално доказателство, да създадат по-дълбока връзка с аудиторията си и да насърчат чувството за общност около марката си.

Според доклада на Tint за 2021 г. за състоянието на UGC, 93% от търговците са съгласни, че потребителите се доверяват повече на съдържанието, създадено от клиенти, отколкото на съдържанието, създадено от марки.

Платформите за социални медии и други онлайн общности улесниха потребителите да създават и споделят съдържание с глобална аудитория. И използването на органичния UGC, създаден за вашата марка, установява различен стил на лична връзка чрез директно обръщение – показвайки на аудиторията ви, че обръщате внимание и оценявате тяхната подкрепа и обратна връзка.

Защо специалистите по дигитален маркетинг трябва да се възползват от UGC? 

Последователността е най-важното, когато става дума за разпознаване на марката и увеличаване на видимостта, и търговците трябва да продължат да предоставят ценно съдържание или рискуват да загубят пазарен дял. Но освен да сте ефективни и съставни, вие трябва да създадете съдържание, което да задържи вниманието на вашата аудитория. И това става все по-голямо предизвикателство.

Днешните купувачи са по-претенциозни от всякога. Те могат да надушат търговска реклама на една миля разстояние и се доверяват повече на колегите си, отколкото на самите знаменитости и марки. Това е мястото, където мненията и гледните точки от реалния живот имат огромна разлика.

UGC показва преживявания и перспективи от реалния живот, които често са по-автентични, надеждни и достоверни в очите на потребителите. Освен това позволява на марките да се възползват от креативността и ентусиазма на своите клиенти, намалявайки тежестта върху маркетинговия екип на марката. Когато клиентите споделят снимки, видеоклипове и други типове съдържание, включващи продукти или услуги на дадена марка, те по същество популяризират марката в собствените си мрежи. Ако след това марката се възползва от този UGC, тя получава предимството на автентична, надеждна и уникална перспектива без много усилия.

Видеоклиповете в UGC стил са убедителни, защото се усещат "истински" по начин, по който маркетинговото съдържание често не го прави. Те се възприемат като създадени от вашите собствени приятели, семейство или последователи, а не от бизнес, който иска да прави продажби. Фокусираната върху създателите на съдържание агенция Bambassadors използва този принцип на "реалност" и автентичност, за да създаде автентични, генерирани от потребителите рекламни стратегии, фокусирани върху съдържанието, които превръщат и подобряват социалното доказателство, социалното присъствие и доверието на марката. Неотдавнашната им UGC кампания, в сътрудничество с TikTok for Business, помогна на Brass – приложение за персонализиране на икони на телефона – да спечели 120 000 изтегляния, да намали CPI с 51% и да получи над 2000 платени абонамента.

Без съмнение, използването на генерирано от потребителите съдържание изгражда по-силна връзка с вашата аудитория и само поради тази причина търговците трябва да го използват. Творческата умора може да бъде плашеща, но не е нужно вашата марка да пада от пословичната скала. Тъй като потребителите продължават да усвояват съдържание от всички страни, разграничете марката си, като добавите реални хора към кампанията си.

Източник: Шама Хайдър, основател и главен изпълнителен директор на Zen Media, за Inc.com

Превод и редакция: Нели Тодорова                                

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дигиталното евро може "да изяде обяда" на индустрията за разплащания
Норвегия похарчи над 7 млн. долара за борба с нашествие на розова сьомга
Митът, който убива емоционалната интелигентност
Всички членове на НАТО са постигнали предишната цел за разходи за отбрана, но само три отговарят на новата
Зеленски ще изпрати делегация в Ню Йорк за преговори за гаранции за сигурност
Microsoft уволни служители заради влизане с взлом в кабинета на президента Брад Смит
Компанията за играчки Lego отчете връх в историята си със серия от финансови рекорди
Властите в Южна Корея арестуваха изпълнителя на световния хит Gangnam Style